Widziałam. Jadąc od Gdańska stoi sobie w polu z dala od drogi - taki samotny i kiepski. Jeżeli tak ma wyglądać promocja miasta to jest totalna klapa. Jeden znak wiosny nie czyni. Musi być przemyślana cała kampania promocyjna. Stawianie jakiś znaczków na chybił trafił jest bezsensu.
Hasło "Malowniczy Elbląg" pojawiło się w elbląskim odcinku programu "kocham Cię Polsko". I pamiętam, że wówczas towarzyszył mu slajd rzeczywistych zdjęć tych ładnych i kolorowych miejsc w mieście. To o wiele bardziej pasowało do hasła niż ta trywialna grafika, która moim zdaniem nie zadziała w tym przypadku na wyobraźnie tak jak fotka i nie spowoduje, że potencjalny turysta zdecyduje się zjechać z siódemki. Po prostu są takie hasła do których pasują grafiki i takie do których należałoby dołączyć obrazek stanu faktycznego, by ten, który to zobaczy chciał skonfrontować to z rzeczywistością. Hasło "malowniczy Elbląg" wg mnie należy do tych drugich. Na tych banerach powinny być zdjęcia tych przyjemnych dla oka miejsc. A tak to... po prostu stoi sobie jakiś baner. I tyle.
Pomysł pierwotny to miałybyć usytuowane banery promujące Elbląg na głównych drogach tj.7i22 jadąc np. z Gdańska powinno być ich 2 banery w odstępach np.kilkukilometrowych oraz podana strona internetowa dla zainteresowanych.Kłania się pomysłodawca.
Popieram inicjatywę. Wierzę, że jakaś część turystów udających się na mierzeję lub w drodze powrotnej wstąpi do naszego miasta przynajmniej dlatego, że dotychczas takiego typu promocji nie było. Proponuję zwiększyć ilość banerów zaczynając już od Małdyt jadąc od W-wy. Czy podany w artykule koszt 3500zł netto także zawiera koszty wynajęcia powierzchni reklamowej?
Jak dla mnie można by połączyć kilka opcji wizerunku miasta, łącznie i z tym prezentowanym (praca nie powala, ale tez nie powoduje we mnie odruchu wymiotnego). Mogłoby to być graffiti zrobione w formie bannera, zdjęcie katedry, galerii, muzeum, bramy targowej, etc. Wszystko zaś połączone jednym hasłem, a skoro zieleń, to także elbląska Bażantarnia, Góra Chrobrego. Ciekawym pomysłem wydaje się też mówienie, że mamy najdłuższy basen odkryty w Polsce i w Europie (co innego jego czystośc i stan techniczny, no ale...) - szukać po prostu ciekawostek szczególnie nas wyróżniających (także formy przestrzenne - z tego co się orientuję ma to się niebawem zmienić i oby tak się stało!). ;) Poza tym (lekko żartobliwie napiszę) Elbląg to Fenix Europy, więc i to warto, ludziom spoza naszego grodu, uświadamiać.
Przecież to nie tajemnica , kto to zrobił. http://www.youtube.com/watch?v=V8PT6WrBYc8
do "kropka" Skoro grafik miał na myśli chaos w projekcie pod nazwą "malowniczy Elbląg" to powinni go zwolnić z roboty :) Wiejski - to jest mocne :D
Widziałam. Jadąc od Gdańska stoi sobie w polu z dala od drogi - taki samotny i kiepski. Jeżeli tak ma wyglądać promocja miasta to jest totalna klapa. Jeden znak wiosny nie czyni. Musi być przemyślana cała kampania promocyjna. Stawianie jakiś znaczków na chybił trafił jest bezsensu.
polsrodek, bez rozmachu, bardziej jakas proba sprawdzenia co mieszkancy powiedza. ale idea jak najbardziej sluszna :)
Hasło "Malowniczy Elbląg" pojawiło się w elbląskim odcinku programu "kocham Cię Polsko". I pamiętam, że wówczas towarzyszył mu slajd rzeczywistych zdjęć tych ładnych i kolorowych miejsc w mieście. To o wiele bardziej pasowało do hasła niż ta trywialna grafika, która moim zdaniem nie zadziała w tym przypadku na wyobraźnie tak jak fotka i nie spowoduje, że potencjalny turysta zdecyduje się zjechać z siódemki. Po prostu są takie hasła do których pasują grafiki i takie do których należałoby dołączyć obrazek stanu faktycznego, by ten, który to zobaczy chciał skonfrontować to z rzeczywistością. Hasło "malowniczy Elbląg" wg mnie należy do tych drugich. Na tych banerach powinny być zdjęcia tych przyjemnych dla oka miejsc. A tak to... po prostu stoi sobie jakiś baner. I tyle.
Zrobione na siłę żeby nie mówiono ,że nic się nie robi .Właściwe miejsce na bilbord to 50% sukcesu
Pomysł pierwotny to miałybyć usytuowane banery promujące Elbląg na głównych drogach tj.7i22 jadąc np. z Gdańska powinno być ich 2 banery w odstępach np.kilkukilometrowych oraz podana strona internetowa dla zainteresowanych.Kłania się pomysłodawca.
jakis mistrz PAiNTA to robil chyba ... amatorka
Popieram inicjatywę. Wierzę, że jakaś część turystów udających się na mierzeję lub w drodze powrotnej wstąpi do naszego miasta przynajmniej dlatego, że dotychczas takiego typu promocji nie było. Proponuję zwiększyć ilość banerów zaczynając już od Małdyt jadąc od W-wy. Czy podany w artykule koszt 3500zł netto także zawiera koszty wynajęcia powierzchni reklamowej?
Jak dla mnie można by połączyć kilka opcji wizerunku miasta, łącznie i z tym prezentowanym (praca nie powala, ale tez nie powoduje we mnie odruchu wymiotnego). Mogłoby to być graffiti zrobione w formie bannera, zdjęcie katedry, galerii, muzeum, bramy targowej, etc. Wszystko zaś połączone jednym hasłem, a skoro zieleń, to także elbląska Bażantarnia, Góra Chrobrego. Ciekawym pomysłem wydaje się też mówienie, że mamy najdłuższy basen odkryty w Polsce i w Europie (co innego jego czystośc i stan techniczny, no ale...) - szukać po prostu ciekawostek szczególnie nas wyróżniających (także formy przestrzenne - z tego co się orientuję ma to się niebawem zmienić i oby tak się stało!). ;) Poza tym (lekko żartobliwie napiszę) Elbląg to Fenix Europy, więc i to warto, ludziom spoza naszego grodu, uświadamiać.