Środa, 6.11.2024, Imieniny: Elzbieta, Zachariasz, Slawomir
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (83)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    0
    ~ miś kolabor
    Sobota, 09.04

    jak by zara i h&m chciała mieć sklep w e-g to już by tu był ,najwidoczniej e-g nie jest dobrym rynkiem zbytu przy 17% -owym bezrobociu

  2. 2
    +2
    ~ znafca
    Sobota, 09.04

    Odpowiadam merytorycznie specjalnie dla „karolg” a przede wszystkim dla „obserwator”. Panowie musicie się w końcu zdecydować obawiacie się w końcu zakorkowania centrum miasta czy nie?;) Budowa Porto55 i rozbudowa CH Ogrody podzieli ruch samochodów klientów tych galerii na dwa;) Mi odpowiada bardziej lokalizacja CH Ogrody, bo mam tam znacznie bliżej i bez przesady miedzy tymi obiema galeriami jest dobre 2,5 km odległości, czyli i nie leżą obok siebie. We wszystkich większych miastach w Polsce galerie handlowe są w ich centralnych dzielnicach, a oprócz tego powstają tez centra handlowe z różnego rodzaju hipermarketami na ich obrzeżach. Zapomnijcie lepiej o CH Rapsodia, bo oni raczej nie dostaną zgody na podłączenie do S7 tylko i wyłącznie z tego powodu, że na to nie zezwala prawo. Dla Elbląga to nawet lepiej, bo to nie byłaby lokalizacja na terenie miasta i żadnych wpływów z podatków. Powstanie CH Siódemka to mglista przyszłość, ponieważ na razie brak inwestora, a właścicielem działki jest jedynie firma spekulująca gruntami. Poza tym CH Siódemka bez nowego wiaduktu na Zatorze oznacza zakorkowanie Grunwaldzkiej, Lotniczej i Bema. Jedyny sposób na unikniecie korków to właśnie współistnienie kilku dużych obiektów handlowych w różnych rejonach miasta. Co do podatków to bądźcie spokojni inwestor nie dość, że nie dostanie żadnych ulg to jeszcze zostanie nakłoniony do sponsorowania przebudowy dróg i elbląskiego sportu!;) Aha jeszcze uwaga do „miś kolabor” wymienionych przez ciebie marek nie ma w Elblągu tylko z jednego powodu, te sklepy lokują się jedynie w dużych galeriach handlowych, których jeszcze u nas nie ma!;) Na koniec UWAGA! Odpowiem na każde merytoryczne pytanie malkontentów!;)

  3. 3
    +1
    ~ moher power
    Sobota, 09.04

    A Ty co robisz 10 kwietnia?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

  4. 4
    +8
    ~ ZA!!!
    Sobota, 09.04

    ZA!!!

  5. 5
    0
    ~ jadcorben
    Sobota, 09.04

    hej znafca. A czemu prawo nie pozwala podłączenie do S7?? To te przy obwodnicy Gdańska są nielegalnie podłączone??

  6. 6
    +2
    ~ znafca
    Sobota, 09.04

    Do "jadcorben" jest taki legendarny przepis, że na drogach ekspresowych węzły drogowe nie moga być zlokalizowane od siebie w odległości mniejszej niż 1100 albo 1500 metrów, dokładnie nie pamiętam;) Chodzi wyłącznie o to, że to ewentualne podłaczenie Rapsodii byłoby potraktowane jako "dodatkowy węzeł" komunikacyjny niestety jest on zbyt blisko Węzła Elbląg Wschód i tylko o to chodzi. Przypomne, że na dwupasmowych drogach ekspresowych w naszym kraju można smigać legalnie 120 km/h, a taką właśnie drogą będzie S7;)

  7. 7
    +2
    ~ karolg
    Sobota, 09.04

    znafco, nic nie pisałem o zakorkowaniu centrum miasta. korki są i teraz. Ty mowisz o jednym, a ja o czym innym. Ty o potrzebie dwóch galerii w różnych częściach miasta, ja tego nie neguję tylko zwracam uwagę na wyjątkową potrzebę uatrakcyjnienia centrum/śródmieścia.

  8. 8
    +3
    ~ karolg
    Sobota, 09.04

    nooo a co do podzielenia ruchu pojazdów na dwa to nie wiem na jakiej podstawie taki wniosek pada. bo co, dwie galerie, to całość na pół? ostrożny byłby z takimi sądami. południowe dzielnice miasta jadąc np do Ogrodów także stwarzają ruch przy Porto55, wracając to samo.

  9. 9
    0
    ~ znafca
    Sobota, 09.04

    Do "karolg" czy tak trudno zrozumieć o co mi chodzi?;) Przecież jeden klient nie może być na raz w tym sammym czasie w 2-3 galeriach handlowych;) Dzieki temu ruch klientów rozdzieli sie między kilka centrów handlowych;)

  10. 10
    +1
    ~ jadcorben
    Sobota, 09.04

    Ale z ciebie znafca :) śmiech na sali :) "Zasady powiązania dróg z siecią dróg wyższych klas regulowane są przepisami rozporządzenia ministra transportu i gospodarki morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430), w którym określone zostały warunki połączeń dróg, dopuszczalne odstępy między węzłami lub skrzyżowaniami w celu zapewnienia wymaganego poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego. Droga ekspresowa (klasy S) służy do obsługi ruchu tranzytowego, nie zaś lokalnego. Zatem zgodnie z ww. warunkami technicznymi droga klasy S powinna mieć powiązania z drogami klasy G (wyjątkowo klasy Z) i drogami wyższych klas, a odstępy między węzłami na tej drodze poza terenem zabudowy nie powinny być mniejsze niż 5 km (wyjątkowo nie mniejsze niż 3 km). "

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


2.3027441501617