Od dziś na antenie TVN24 emitowane będą spoty reklamowe Elbląga. Dwudziesto sekundowy spot ma zachęcić turystów, polskich i zagranicznych do odwiedzenia naszego miasta, jednocześnie informując o obchodach 770-lecia.
Telewizyjne reklamówki ukazywać się będą kilka razy dziennie, m.in. przed takimi programami, jak "Loża prasowa", "Szkło kontaktowe", sport czy kalejdoskop. Jak przekazała nam Agnieszka Staszewska, rzeczniczka prezydenta spoty będzie można zobaczyć w dniach: 8, 9, 10 oraz 22, 23, 24 czerwca.
Jak podaje stacja, wskaźniki oglądalności TVN 24 stale rosną. Programy takie jak „Szkło kontaktowe” czy „Loża prasowa”, przy których pojawią się elbląskie spoty mają oglądalność rzędu 4,5 do 4,7 mln widzów. Telewizyjna reklama kosztowała nasze miasto ok. 18 tysięcy złotych.
18 tysięcy? ale za wszystkie spoty czy tylko jeden? - bo troche mało mi się wydaje. Może dlatego właśnie też dali te spoty na kanale, który raczej nie jest nastawiony na turystów.
Zapewne ta kwota jest za całośc emisji ,bo kto to wybiera takie terminy.Od 07 czerwca 70%osób oglądajacych szkło kontaktowe i lożę prasową jest albo na wyjazdach /bo to dla niekturych aż 4 dni wolne/ albo są na innych imprezach zdala od TV.Wymienione wyżej programy są tylko w piątek/czyli ogólnie będą 4 odsłony /a w pozostałe dnia i tylko w przypadku szkła lecą powtórki .Oglądalność powtórek trzeba podzielić na 4 lub więcej .Krótko mówiąc jak sie tyle płaci to dostaje się to co w tym przypadku.Chyba ,że ktoś przespał temat a to już by była gorsza sprawa
a ci jak zwykle narzekaja, masakra