Koncern Energetyczny Energa uruchomił usługę "polecenie zapłaty". Dzięki temu większość klientów może już korzystać z nowoczesnej i wygodnej formy regulowania swoich rachunków za prąd.
Usługa polega na automatycznym obciążaniu konta klienta kwotami np. za energię elektryczną - dokładnie w dniu, w którym upływa termin zapłaty za rachunek. Wystarczy mieć konto bankowe, wypełnić odpowiedni druk i wysłać go lub złożyć w biurze obsługi klienta. Druki te można znaleźć na stronie internetowej koncernu (dostępne pod tym linkiem) lub pobrać w punktach obsługi klienta.
- Korzystając z tej formy płatności nasze rachunki, niezależnie od częstotliwości, kwoty rodzaju płatności - zaczną "płacić się same" – tłumaczy Beata Ostrowska, rzecznik prasowy KE Energa. - Uruchomienie polecenia zapłaty pozwala nie martwić się o terminy regulowania należności, nie trzeba wystawać w kolejkach do okienek pocztowych czy kas banków. Co więcej, zawsze mamy prawo do odwołania takiego polecenia i zwrotu pieniędzy w ciągu 30 dni od daty dokonania płatności.
Jak podkreśla rzeczniczka takiej możliwości nie oferują inne bezgotówkowe formy płatności - zlecenie stałe czy dynamiczne zlecenie stałe. Opłata za wykonanie polecenia zapłaty w większości banków jest niższa niż przy innych formach płatności.