Przez cały sierpień z każdego zakupionego w Elblągu piwa Żubr dwa grosze zostaną przekazane na zakupienie nowych ławek oraz renowację ścieżki turystycznej w Alei Dębów w Kadynach informuje Kompania Piwowarska. Konkurencji nie boi się Grupa Żywiec, w której skład wchodzi Browar w Elblągu. - Elblążanie na pewno będą wierni jednej marce Specjal, z której są dumni i zadowoleni – uważa kierownictwo.
- Akcja stawiania nowych ławek i renowacji ścieżki nie jest działaniem wyłącznie interwencyjnym i jednorazowym - mówi Agata Kalińska z Agencji 180 Public Relations, działającej dla KP. - Działania te, są integralną częścią długofalowej strategii marki, która troszczy się o środowisko naturalne w różnych częściach kraju i sprawy ważne dla regionu i lokalnych społeczności - tłumaczy Agata Kalińska. Dwa tygodnie temu, w Lublinie, nad Zalewem Zemborzyckim, dzięki takiej samem promocji udało się postawić 10 pierwszych, nowych ławek. Niebawem w Białymstoku zakupione zostaną nowe lipy i nowoczesny system nawadniający, który powstrzyma usychanie zabytkowych drzew w centrum miasta.
- Przyglądając się ciekawym turystycznie i przyrodniczo regionom Polski, otrzymaliśmy informację, że w Kadynach brakuje elementów, które wzmocniłyby atrakcyjność miejsca. Bez wahania postanowiliśmy pomóc, ponieważ marka Żubra kojarzona jest z naturą i zawsze była blisko niej m.in. poprzez propagowanie działań na rzecz ekologii – przyznaje Tomasz Kanton, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej. Zebrane w ten sposób fundusze przekazane zostaną na zakup i montaż nowych ławek oraz odnowienie ścieżki w Alei Dębów, co dodatkowo ma uatrakcyjnić tą część Parku Krajobrazowego Wysoczyzny Elbląskiej. Cała akcja w naszym mieście trwać będzie do 31 sierpnia bieżącego roku.
Takie podejście Kampani Piwowrskiej jest super. Dlaczego natomiast grupa Żywiec nie robi nic dla Eg?