Kolejne dwa konkursy, ogłoszone w odstępie zaledwie jednego miesiąca, nie przyniosły odpowiedzi na pytanie, kto zostanie dyrektorem Departamentu Komunikacji Społecznej w Urzędzie Miejskim. Magistrat nie może znaleźć odpowiedniej osoby, gdyż żadna z 4 zgłoszonych kandydatur nie spełniała wymogów formalnych. Stanowisko to nadal więc pozostaje nieobsadzone.
Taka sytuacja trwa od początku tego roku. Przypomnijmy, że poprzedni szef Departamentu Komunikacji Społecznej (wówczas jeszcze Wydziału), po dwóch tygodniach zrezygnował ze stanowiska. Od tamtej pory pełniącą obowiązki dyrektora DKS jest Monika Betcher – Jankowska.
W międzyczasie Urząd Miejski zdążył ogłosić cztery konkursy na nowego dyrektora Departamentu. Wszystkie nie przyniosły rozstrzygnięcia. Dwa ostatnie konkursy rozpisano na przestrzeni jednego miesiąca. Pierwszy z nich w sierpniu, kolejny we wrześniu.
Wymagania wobec kandydatów pozostały takie same. Od zainteresowanych oczekiwano przede wszystkim wykształcenia wyższego magisterskiego, na kierunkach: dziennikarstwo, marketing lub public relations, minimum pięcioletniego stażu pracy, w tym dwuletniego na stanowiskach kierowniczych związanych z marketingiem organizacji, promocją lub public relations; bardzo dobrej znajomości jednego z języków obcych obowiązujących w Unii Europejskiej.
Dokumenty do sierpniowego konkursu złożyły 2 osoby, jednak żadna z nich nie spełniała wymagań formalnych. Podobnie było w kolejnym, czwartym konkursie. Tu także zgłosiły się 2 osoby.
- Również w tym przypadku procedura zakończyła się na etapie zbierania dokumentów, ponieważ żadna z osób nie spełniała wymagań formalnych, takich jak staż, czy wykształcenie – informuje Łukasz Mierzejewski z Biura Prasowego Urzędu Miejskiego w Elblągu.
Co dalej? Czy władze miasta do skutku będą szukały dyrektora Departamentu? A może obniżą wymagania? Tego jeszcze nie wiadomo.
- W sprawie ogłoszenia kolejnego konkursu, czekamy na decyzję Prezydenta Elbląga – mówi Łukasz Mierzejewski.
Po co ta zabawa przecież wiadomo dla kogo jest to stanowisk,jeszcze trochę i warunek stażu będzie spełniony
W zasadzie to mogą zmienić nazwę tego działu na "organizacja imprez miejskich" bo przecież niczym innym się nie zajmują.
A CO TO ZA STWÓR I OD CZEGO?!DYREKTOR KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ?!
pewnie pani Bechter zostanie, bo pan P. może dostać kolejny wyrok a tylko te dwie osoby są odpowiednie dla pana Grzegorza, prawda ?
Kto normalny, spełniając te wymagania będzie chciał pracować w UM...?
RK po co pisac i pisac o tym. TO JUZ NUDNE. kogo to obchodzi!!
Nudne jest dla Tego kogo to dotyczy
czy obecny naczelnik tego wydzialu spelnia chociaz polowe wymagan jakie stawia sie przyszlemu naczelnikowi? czy ta pani ma chociaz mgr czegokolwiek?
nowaczyk i tak obsadzi swoimi ludzmi po co te sciemy
nie obniżać, a poszerzyć kryteria! dodać np absolwentów politologii, filozofii czy nawet jakiejkolwiek filologii. to już wymagany staż pracy zweryfikuje kto ma doświadczenie w marketingu...