Financial Times, The Economist, Wall Street Journal, International Herald Tribune i Forbes – to kilka tytułów anglojęzycznej prasy o zasięgu międzynarodowym, w których pojawiać się będą reklamy o Elblągu. Urząd Miejski do końca tego roku, zamierza promować w zagranicznych, ogólnopolskich i regionalnych gazetach, swoje tereny inwestycyjne oraz walory turystyczne Elbląga i okolic.
Miasto w zeszłym tygodniu ogłosiło przetarg na usługę przygotowywania projektów reklam oraz kupna powierzchni reklamowych w prasie regionalnej, ogólnopolskiej oraz zagranicznej w 2011 roku. Reklamy mają promować tereny inwestycyjne w Elblągu oraz walory turystyczne Elbląga i okolic.
W grę wchodzi dwukrotne zamieszczenie publikacji w prasie regionalnej, wydawanej na terenie województwa warmińsko-mazurskiego i pomorskiego (Dziennik Bałtycki, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Wyborcza Trójmiasto, Gazeta Wyborcza Olsztyn), na stronach ogłoszeniowych w piątkowym wydaniu gazety.
Zakres zamówienia obejmuje także publikację reklam w prasie ogólnopolskiej (Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna), w czterech dodatkach poświęconych inwestycjom bądź turystyce.
Elbląg będzie widoczny także na łamach znanych, anglojęzycznych tytułów o profilu gospodarczym lub turystycznym, mających zasięg międzynarodowy. Miasto planuje jednorazową publikację na powierzchni 1/4 strony, w takich gazetach jak: Financial Times, The Economist, Wall Street Journal (edycje USA, Azja, Europa), Businessweek, International Herald Tribune, Forbes (edycja USA), Euromoney, IFR International Financial Review, Institutional Investors, FDI Magazine.
Publikacje mają ukazywać się sukcesywnie w miarę zgłaszania przez Miasto zapotrzebowania, do 31 grudnia 2011 roku lub do momentu wykorzystania budżetu przeznaczonego na ten cel.
Rozstrzygnięcie przetargu na wykonawcę tego zlecenia poznamy być może już 28 lipca. W tym dniu planowane jest otwarcie ofert.
To wam PO prostu najlepiej idzie....
A wystarczy obniżyć podatki a inwestorzy znajdą was sami. Ale to nie w tym euro-kołchozie.
PO co mają przyjeżdżać dziury w jezdniach oglądać .Bajzel jest od marca kiedy mrozy odpuściły i śnieg stopniał.Kiedy z tym zrobicie porządek .Czy wy komuś robicie łaskę .To wasz urzędowy obowiązek zadbać o bezpieczeństwo kierowców w mieście ,a dziury to poważne niebezpieczeństwo .I tyle szkoda pisać
Świetny pomysł! Tylko jednorazowe wejście nawet do najbardziej prestiżowego tytułu nic nie da... Nie bez kozery mówi się o "kampaniach reklamowych" - czyli pewnej ciągłości, powstzralnosci, która zwiększa szanse, ze potencjalny odbiorca - w tym przypadku inwestor - zauważy naszą/Waszą reklamę. Polecam dodanie nieco pieniecy do budzetu tego projektu i zainwestowanie w agencje mediowa, w innym przyadku moze sie okazać, ze to pieniądze wyrzucoe w błoto...
Brakuje magazynu FORTUNE (edycja USA) takie reklamy sa w kazdym numerze
Warszawiak ma rację, aczkolwiek niekoniecznie zaangażowanie domu mediowego okaże się sukcesem (być może w odniesieniu do rynku zagranicznego), na krajowym może okazac się, że podmiot indywidualnie osiągnie lepsze warunki zakupowe, aniżeli dom mediowy.
Zgoda ,tylko w olsztyńskich gazetach to strata czasu i pieniędzy,lepiej w ogólnopolskich gazetach reklamujmy Elbląg.Najlepiej reklamować miasto w samolotach tam można dostarczyć ulotki lub w pismach które są dostępne w samolocie.Dziwię się że urzędnicy z Elbląga tyle jeżdżą po całej Polsce i Świecie a przecież mogą zabierać i rozdawać foldery o Elblągu.Ja gdy jadę to rozdaję takie foldery.
Do M. (Zabrzmiało jak początek limeryka:P) jestem pewnien, że wynajęcie domu mediowego ma jak najbardziej sens - zajmuję się reklamą na codzień i nigdy nie spotkałem się, żeby indywidulany klient odstał lepszą cenę niż dobry dom mediowy. Ale co tam :) A nuż się okaże, ze jest UM już z jakimś wspołpracuje i to jednorazowe wejscie to poczatek dłuższej i przemyśłanej kampanii :) Nie wiem czy to finalny visual, ale to zdjecie jest niepoprawne - nie można pokazywac ludzi w zamkniętej pozycji gdy ramiona są skrzyzowane na piersi. Poza tym na zdjeciu przydałaby sie nazwa i logo miasta... Poza tym ok - proste, czyste, trochę skandynawskie w wyrazie - dobrze, ze sa mlodzi ludzie i nowoczesne biuro, a nie lotnicze zdjecie miasta...
co bedziemy reklamowac i do czego zpraszac turystow do hotelu ktorego nie ma do brudnego basenu czy moze do kasyna - gdzie turysci maja pieniadze zostawiac ????
I bardzo dobrze, bo nie ma sensu wydawać kasy na Info.elblag lub portel