Piątek, 31.01.2025, Imieniny: Marcelina, Ludwik, Jan
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii AKTUALNOŚCI

Rewolucja organizacyjna w Urzędzie Miejskim

03.06.2011, 10:03:03 Rozmiar tekstu: A A A
Rewolucja organizacyjna w Urzędzie Miejskim
fot. Rafał Kadłubowski

1 czerwca w elbląskim magistracie doszło do zmian organizacyjnych. Dotychczasowe wydziały zastąpione zostały departamentami, a dla sprawniejszego zarządzania finansami Elbląga, powstały także nowe departamenty. Na dzień dzisiejszy koszty zmian nie są znane.

O potrzebie zmian w Urzędzie Miejskim zadecydował Prezydent Elbląga Grzegorz Nowaczyk. Od 1 czerwca w  Urzędzie nie ma już wydziałów. Są natomiast departamenty. Jak informuje Anna Kleina, rzecznik prasowy Prezydenta Elbląga, zabieg ten ma na celu  ujednolicenie nazewnictwa z urzędami administracji wyższego szczebla, tzn. dostosowanie do struktur administracji szczebla wojewódzkiego i krajowego.

- Oprócz zmiany nazewnictwa nastąpiła również zmiana organizacyjna. Powstały nowe departamenty, które ułatwiają zarządzanie finansami miasta – mówi Anna Kleina.– Nowopowstałe departamenty to Departament Kontroli Finansowej i Egzekucji Administracyjnej, Departament Budżetu, Departament Dochodów Budżetowych oraz Departament Księgowości – informuje Anna Kleina. – Natomiast z Departamentu Mienia Komunalnego i Spraw Mieszkaniowych wyłonione zostało Biuro Nadzoru Właścicielskiego, a Departament Urbanistyki i Architektury to połączone Wydział Architektury i Miejskie Biuro Urbanistyczne.

W związku z wprowadzonymi zmianami nie wiążą się zmiany personalne. Jak informuje rzecznik prasowy prezydenta, nie powstały nowe stanowiska pracy, a dyrektorami Departamentów zostali dotychczasowi kierownicy referatów, z tym samym uposażeniem.

Jakie są koszty poniesione przez Urząd w związku ze zmianami?

- W większości wymieniane były tylko gumki na pieczątki, natomiast obudowy pozostały stare. Wszystko po to, by zminimalizować koszty – informuje Anna Kleina. - Ile dokładnie będą kosztowały zmiany będzie wiadomo, gdy cały proces wymiany się zakończy.

JO

Oceń tekst:

Ocen: 6

%66.7 %33.3


Komentarze do artykułu (30)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +2
    ~ jojo
    Piątek, 03.06

    A czemu posłużą takie zmiany? Nie wspomniano nic o tym. Jedynie, że zmieniła się nazwa i nic poza tym. Mam nadzieję, że wniesie to coś więcej poza kosztami związanymi ze zmianą pieczątek, pewnie i tabliczek na drzwiach i innych tego typu materiałów.

  2. 2
    +1
    ~ troll
    Piątek, 03.06

    czytam i się zastanawiam jak zmiana nazwy czegokolwiek może wplynąć na sprawność czy efektywność działania ale możliwe że zmiana "gumek" na pieczątkach wpłynie na efektywność pracy ..gratuluje pomysłów .

  3. 3
    +2
    ~ p
    Piątek, 03.06

    Do czego ma służyć zmiana nazw. Czy to podniesie efektywność pracy? Jest takie powiedzenie, że róża pod inną nazwą............

  4. 4
    +4
    ~ Ja
    Piątek, 03.06

    Departamenty sa i ministerstwach a tu...przerost formy nad treścią. Bzdura do kwadratu a ranga miasta powiatowego mizerna. Brawo Nowaczyk.

  5. 5
    +4
    ~ zbik
    Piątek, 03.06

    Cała para w gwizdek. Pomysł równy pomysłowi fontanny na Starym Mieście. Prezydent tryska pomysłami po których zostanie tylko mokra plama.

  6. 6
    +6
    ~ Zbuntowany
    Piątek, 03.06

    Za wikipedią : \"Departament - nazwa podstawowej komórki każdego ministerstwa (urzędu centralnego) podległej bezpośrednio ministrowi, wiceministrowi lub dyrektorowi generalnemu urzędu; występuje również w składzie Ministerstwa Obrony Narodowej jako Instytucja Centralna MON. Departamentem kieruje dyrektor przy pomocy zastępcy oraz naczelników wydziałów. Departamenty mają najczęściej strukturę wydziałową, jednak często jest tak, że w ich strukturze występują także zespoły i/lub stanowiska samodzielne.\" Pan prezydet awansuje na ministra?

  7. 7
    0
    ~ hahaha
    Piątek, 03.06

    to furtka do kolejnych zwolnień

  8. 8
    +7
    ~ POMYSŁOWY
    Piątek, 03.06

    Mam propozycję. ZAMIAST NAZWY "MIESZKANIE" W ELBLĄGU UŻYWAĆ OD DZIŚ NAZWY "APARTAMENT"

  9. 9
    --1
    ~ seniorita
    Piątek, 03.06

    Piszecie 'czemu posłużą te zmiany?' Przeczytaliście powyższy artykuł? "wszystko po to by zminimalizować koszty' oraz 'które ułatwiją zarządzanie finansami miasta' Pozdrawiam

  10. 10
    0
    ~ Przem
    Piątek, 03.06

    Wszyscy czytają i ikt błędu nie widzi.... Błąd jest w imieniu pana prezydenta :D

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2025 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


0.87083411216736