Anna Tworus została kierownikiem odbudowanego w zeszłym roku Ratusza Staromiejskiego. 32-letnia elblążanka wygrała ogłoszony przez Urząd Miejski konkurs, na stanowisko Kierownika Referatu ds. zarządzania Ratuszem Staromiejskim w Wydziale Komunikacji Społecznej.
Od kandydatów ubiegających się o to kierownicze stanowisko urzednicze wymagano minimum czteroletniego stażu pracy, doświadczenia w prowadzeniu zamówień publicznych, znajomości języka angielskiego, a także ukończonych studiów na kierunku zarządzanie i marketing.
- Do konkursu przystąpiło 3 kandydatów. Wszyscy spełnili wymagania formalne i odbyli rozmowy kwalifikacyjne – informuje Anna Kleina, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego.
Konkurs na kierownika Ratusza Staromiejskiego wygrała Anna Tworus.
Anna Tworus ma 32 lata, jest mężatką, ma córkę. Ukończyła Wyższą Szkołę Biznesu - NLU (licencjat - kierunek „Zarządzanie biznesem”) oraz Politechnikę Gdańską (magisterium - kierunek „Marketing”). Pracowała w Polsce i w Anglii na kierowniczych stanowiskach, ostatnio w Polsce w firmie Alstom. Odbyła też studenckie staże, m.in. w Kanadzie. Anna Tworus ostatnie kilka miesięcy pracowała w Urzędzie Miejskim na stanowisku głównego specjalisty ds. Elbląskiego Parku Technologicznego w Wydziale Strategii i Funduszy Unijnych.
Do obowiązków kierownika należeć będzie, m.in. zarządzanie komunikacją wewnętrzną Ratusza Staromiejskiego, Kamieniczek Staromiejskich i Bramą Targową, prowadzenie współpracy z placówkami kultury, oświaty, stowarzyszeniami, instytucjami artystycznymi, mediami; organizowanie imprez i konferencji w Ratuszu i Kamieniczkach Staromiejskich.
wydaje się to być dobrą kandydaturą. Powodzenia!
Za kilka dni konkurs na Dyrektora Elbląskiej Orkiestry Kameralnej wygra mgr Bożena Sielewicz i nowa pani kierownik Ratusza będzie miała pierwszego kłopotliwego lokatora w budynku Ratusza Staromiejskiego. Czeka panią prawdziwa szkoła życia, życzymy powodzenia. Dyplomy nie będą potrzebne tylko twarda d...
EOK w Ratuszu , ponoć sala się nie sprawdzila na koncerty . może puki czas warto znależć inne miejsce na siedzibę i miejsce prob i wystepow tej orkiestry. może budynek po Pogotowiu Opiekuńczym na Bema ?
Czy konieczne takie wykształcenie, żeby zarządzać komunikacj społeczną.
4- letni staż pracy na stanowiska kierownicze to smiechu warte, aby dobrze kierować ludzmi to z całym szacunkiem, trzeba trochę dłużej z nimi popracować. Może ktoś się nad tym zastanowi !
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University 33-300 NOWY SĄCZ ul. Zielona 27
Wydaje się ze dobrze zdecydowano wybierając tą panią. Swoją drogą ładny ten budynek ratusza
Bravo ANIU!!!
juz od kilku tygodfniu bylo wiadomo kto wygra. dziwie sie ze zadbne sluzby sie tym dotad nie zainteresowaly
nie wnikam w kompetencje tej pani ,z jej CV nic nie wynika , tylko to ,że pisanie CV to dziś duza zaleta i umiejętność , mozna absolwenta Janskiego lub Sorbony w Starym Polu przedstawić duzo lepiej niż magistra studiów dziennych SGH , lub UJ . Także ludzie po 40 - tce niech sobie odpuszczą starty w elbląskich konkursach , chyba ,że są z Rodziny.