12 osób ubiegało się o stanowisko Naczelnika Wydziału Komunikacji Społecznej w elbląskim ratuszu. Do kolejnego etapu przeszedł jednak tylko jeden kandydat, który spełniał wymogi formalne. W czasie rozmowy kwalifikacyjnej okazało się, że kandydat nie wykazał się znajomością języka obcego w stopniu bardzo dobrym. To kolejny w ostatnim czasie konkurs na kierownicze stanowisko urzędnicze, który nie przyniósł rozstrzygnięcia. Wcześniej Miastu nie udało się wyłonić naczelnika Wydziału Architektury i Planowania Przestrzennego oraz dyrektora Elbląskiego Parku Technologicznego.
Przypomnijmy, że po dymisji wybranego wcześniej naczelnika, Magistrat ogłosił w lutym drugi konkurs na stanowisko szefa Wydziału Komunikacji Społecznej. Przystąpiło do niego 12 osób.
Od kandydata na naczelnika WKS wymagano, m.in. wykształcenia wyższego magisterskiego (dziennikarstwo, marketing lub public relations), minimum pięcioletniego stażu pracy, w tym dwuletniego na stanowiskach kierowniczych związanych z marketingiem organizacji, promocją lub public relations; doskonałej znajomości narzędzi marketingowych oraz praktyki w prowadzeniu projektów marketingowych dla dużych organizacji, instytucji komercyjnych lub produktów; bardzo dobrej znajomości jednego z języków obcych obowiązujących w Unii Europejskiej; znajomości przepisów ustaw. Dodatkowymi wymaganiami były ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe z zakresu komunikacji medialnej, zarządzania strategicznego, kształtowania wizerunku organizacji; znajomość procesów budżetowania oraz doświadczenie we współpracy z domami mediowymi.
Podczas drugiego naboru, etap formalny przeszedł tylko jeden kandydat. Nie został on jednak wybrany, ponieważ podczas rozmowy kwalifikacyjnej, nie wykazał się wiedzą i znajomością języka obcego w stopniu wymaganym w ogłoszeniu o naborze.
W najbliższym czasie ogłoszony trzeci konkurs na to stanowisko.
Na dniach znane będą rozstrzygnięcia trzech innych konkursów na stanowiska w Wydziale Komunikacji Społecznej: specjalisty ds. organizacji imprez i wydarzeń miejskich, specjalisty ds. promocji turystycznej, a także Kierownika Referatu ds. zarządzania Ratuszem Staromiejskim.
a tyle było komentarzy, że ustawiony konkurs pod konkretne nazwiska. I co?
heh takich ludzi do rządzenia Elblągiem wybraliście gdzie mało kto ma predyspozycje to obsadzenia takich stanowisk, żenada.
w końcu kompetentne osoby będą odpowiadały za nasze miasto!!! brawo!
potwierdza się tylko że Platforma ma krótką ławkę jeżeli chodzi o kompetentne osoby i nie ma kim obsadzić tych stanowisk
Taki wcale nie jest potrzebny. Panie Prezydencie- ogranicz Pan swój personel.
ten wydział był robiony pod pana Janusza P. Skoro jednak go nie ma już w urzędzie, to zamiast to dalej ciągnąć, to lepiej dać sobie spokój, zostawić panią Klejnę jako rzecznika a reszcie podziękować za dotychczasową pracę, bo prochu i tak nie wymyślą.
a moze to "konkretne nazwisko" nei znalo angielskiego albo sie po prostu wycofalo gdy dowiedzialo sie o zarobkach?
do abc - przecież w wymogach formalnych nie było konkretnego języka. Widać pozostała 11 nie spełniała innych wymagań?
Boing - i ustawiony. Czekają aż pan Janusz oczyści się z zarzutów i wróci :)
Prawda jest taka, że wszyscy kompetentni przejrzeli na oczy i nie chcą się "umoczyć" i współpracować z niekompetentną i bez pomysłów ekipą. Wymagania zawsze ma ten co mało sobą reprezentuje np. jako petent w urzędzie lump i obibok robi więcej zamieszania i więcej mu się należy jak pracowitemu i porządnemu obywatelowi. A ponadto erst ma rację po nominacjach widać, że ławeczka nie jest krótka, ale jej nie ma.