Pewna elblążanka na swoją pocztę e-mail otrzymała wiadomość o problemach z subskrypcją oraz aktualizacją danych znanej platformy telewizyjnej. A że kobieta korzystała z platformy i oglądała ciekawe programy i filmy zaniepokoiła się tym i… otworzyła podany w mailu link.
Tam podała także dane swojej karty płatniczej by… przedłużyć subskrypcję i… okazało się, że została oszukana. Z jej konta zniknęła suma 2100 złotych.
Piszemy o tym aby ostrzec innych, którzy mogą również otrzymać taką lub podobną wiadomość e-mail. Co wtedy zrobić? Na pewno nie należy otwierać nieznanych linków, ani nie wchodzić na podane tam strony internetowe. A już na pewno nie podawać we wszelkiego typu „formularzach” kodu CVV z karty płatniczej.
nadkom. Krzysztof Nowacki oficer prasowy KMP w Elblągu
Głupich nie brakuje ,jeszcze powinna przyniesć kasę do ręki oszustom .
Dobrze że na koncie miała tylko równowartość jednomiesięcznego wynagrodzenia.