Oferty ogólnodostępne (dla osób zarejestrowanych jak i niezarejestrowanych w urzędzie, dostępne na stronie internetowej urzędu pracy: elblag.praca.gov.pl
Oferty pracy w branży:
BUDOWLANEJ: pracownik ogólnobudowlany, pracownik robót wykończeniowych, robotnik budowlany.
MECHANICZNEJ I TECHNICZNEJ: blacharz samochodowy, elektromonter, lakiernik samochodowy, mechanik samochodowy.
OPERATORZY MASZYN, KIEROWCY: kierowca autobusu, kierowca samochodu ciężarowego.
USŁUGOWEJ: kasjer-pracownik obsługi hali, pracownik obsługi hali sprzedaży.
SPECJALIŚCI: fizjoterapeuta, księgowa/kadrowa, księgowa/wy, młodszy instruktor działu informatyki i łączności, młodszy psycholog działu terapeutycznego, młodszy referent/referent działu kwatermistrzowskiego, młodszy wychowawca działu terapeutycznego, pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego, psycholog, specjalista do spaw kadr i płac, specjalista w Dziale ZPU, wychowawca.
INNE: dziennikarz, konserwator, krojcza/czy, pracownik gospodarczy, ratownik wodny, strażnik działu ochrony.
Oferty pracy ogólnodostępne dla osób z niepełnosprawnościami:
Kasjer-sprzedawca, pracownik ochrony.
Oferty pracy dla osób zarejestrowanych w PUP w Elblągu:
Pracownik produkcyjny-spawacz, mechanik samochodowy, pracownik magazynowy, pracownik ogólnobudowlany, cieśla/płytkarz, brukarz, stolarz.
Oferty pracy dla osób z niepełnosprawnościami zarejestrowanych w PUP w Elblągu:
Pracownik magazynowy, pomoc kuchenna.
Staż FP:
Pracownik administracyjno–biurowy, urzędnik ubezpieczeń społecznych, magazynier-sprzedawca.
Ponadto informujemy, że otwarte oferty pracy dostępne są również na stronie internetowej urzędu: elblag.praca.gov.pl oraz na stronie internetowej Publicznych Służb Zatrudnienia: psz.praca.gov.pl. Osoby zainteresowane pracą za granicą zapraszamy do korzystania ze stron internetowych Publicznych Służb Zatrudnienia EURES: eures.praca.gov.pl lub eures.europa.eu Szczegóły na naszej stronie internetowej lub w siedzibie PUP Elbląg.
KOMUNIKATY
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu uprzejmie informuje, iż w związku z podjętą współpracą z placówką Aresztu Śledczego w Elblągu organizowane będą cykliczne spotkania rekrutacyjno-informacyjne. Celem spotkań będzie przybliżenie specyfiki pracy w służbie więziennej oraz przedstawienie oferty naboru.
Spotkania skierowane są dla wszystkich chętnych osób bezrobotnych, poszukujących pracy lub chcących zmienić swoją ścieżkę kariery zawodowej, którzy posiadają minimum wykształcenie średnie oraz nie są karani.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w spotkaniach mogą zgłaszać się telefonicznie
pod numerem telefonów: 552376728, 552376749, 552376754, 552376721.
POWIATOWY URZĄD PRACY W ELBLĄGU ZAPRASZA DO SKŁADANIA:
WNIOSKÓW O ZORGANIZOWANIE STAŻU
dla osób bezrobotnych w ramach środków algorytmu Funduszu Pracy
Termin naboru – do wyczerpania limitu
Szczegółowe informacje pod numerem telefonu: 552376716, 552376758, 552376759, I piętro urzędu, pok. 104.
WNIOSKÓW O ZORGANIZOWANIE PRAC INTERWENCYJNYCH
dla osób bezrobotnych w ramach środków algorytmu Funduszu Pracy
Termin naboru – do wyczerpania limitu
Szczegółowe informacje pod numerem telefonu: 552376791, parter urzędu, pokój 8.
WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE DO ZATRUDNIENIA W DPS
dla osób bezrobotnych w ramach środków algorytmu Funduszu Pracy
Termin naboru – do wyczerpania limitu
Szczegółowe informacje pod numerem telefonu: 552376791, parter urzędu, pokój 8.
WNIOSKÓW O PRZYZNANIE BONU NA ZASIEDLENIE
dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia w ramach środków algorytmu Funduszu Pracy
Termin naboru – do wyczerpania limitu
Szczegółowe informacje pod numerem telefonu: 552376791, parter urzędu, pokój 8.
WNIOSKÓW NA SZKOLENIA INDYWIDUALNE
dla osób bezrobotnych w ramach środków algorytmu Funduszu Pracy
Termin naboru – do wyczerpania limitu
Szczegółowe informacje pod numerem telefonu: 552376732, parter urzędu, pokój 13.
WNIOSKÓW O SFINANSOWANIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
dla osób bezrobotnych w ramach środków algorytmu Funduszu Pracy
Termin naboru – do wyczerpania limitu
Szczegółowe informacje pod numerem telefonu: 552376732, parter urzędu, pokój 13.