Dzień Dziecka to święto, na które pociechy czekają z niecierpliwością. Rodzice starają się, aby ich dzieci tego dnia czuły się wyjątkowo i na długo zapamiętały ten dzień w pamięci. Badania pokazują co najlepiej podarować pociechom.
Jak wynika z badania serwisu Prezentmarzeń „Jak Polacy dobierają prezenty do okazji" najlepszą opcją spędzenia Dnia Dziecka jest spędzenie czasu z pociechą. Mogą to być na przykład warsztaty w manufakturze słodyczy (35%) lub warsztaty kreatywne (15%). Wielką frajdę sprawi również pobyt w rodzinnym parku rozrywki (27%) lub lot w tunelu aerodynamicznym (13%). Ankietowani wskazali także, jazdę w stymulatorze wyścigowym – 7% odpowiedzi. Najważniejszą cechą prezentu jest element zaskoczenia, tak deklaruje 39% ankietowanych oraz uszczęśliwienie odbiorcy - 31%.
Aby obdarować dziecko w tym szczególnym dniu, nie musimy szukać nowinek technologicznych i wydawać dużych sum pieniędzy. W końcu taki upominek nie powinien zdominować całego Dnia Dziecka, ale sprawić, że zostanie on miło zapamiętany. Liczy się przede wszystkim radość naszej pociechy i pozytywne wspomnienia. Upominek dla dziecka w postaci wspólnie przeżytej przygody może okazać się tym wyjątkowym, który dostarczy mu wspaniałych emocji i pozytywnych wrażeń. – mówi Aleksandra Bromblik z serwisu Prezentmarzeń.
Jak wynika z badania upominki dla większości osób są symbolem miłego gestu (38%) oraz mają po prostu sprawiać przyjemność (29%). Dla mniejszości mają jakąś symbolikę (14%) albo mają podtekst kulturowy (19%). Aż 59 % deklaruje, że nie wręcza prezentów ze względu na symbolikę. Przez prezenty chcemy przede wszystkim okazać miłość, uszczęśliwić kogoś (33%) i chcemy aby dana osoba poczuła się wyjątkowo (29%), chcemy również czasami okazać wdzięczność (23%). Idealny prezent powinien zaskoczyć odbiorcę (29%), sprawić radość (23%) i być indywidualnie dopasowany (23%).
Kto lepiej dobiera prezenty, zdania są podzielone. W przypadku kobiet prezenty są bardziej przemyślane i indywidualnie dopasowane (31%), ponieważ kobiety planują je z wcześniejszym wyprzedzeniem (21%), a w przypadku mężczyzn są one zazwyczaj droższe (26%) i bardziej kreatywne (22%).
Na prezenty okazjonalne wydajemy najczęściej do 100 zł, jak deklaruje 39% respondentów. Od 100 – 300 zł wydaje 33% osób. Jedynie 15% ankietowanych przeznacza od 300-500 zł, 11% od 500 do 1000 zł, a 2% powyżej 1000 zł.
Aby obdarować dziecko w tym szczególnym dniu nie musimy szukać nowinek technologicznych i wydawać dużych sum pieniędzy. W końcu taki upominek nie powinien zdominować całego wydarzenia, ale sprawić, że zostanie ono miło zapamiętane. Liczy się przede wszystkim radość dziecka i pozytywne wspomnienia.
Innovation PR
Nowym dużym miasteczkiem rowerowym w Elblągu. Obiecanki cacanki rządzący miastem .