„Legendy Północy” - pod takim hasłem ruszyła kampania promująca piwo Specjal. Internet opanowały filmiki, zdjęcia i banery reklamowe. W kilku miastach, w tym w Elblągu, pojawiły się nawet murale.
Kampania składa się w sumie z 30 legend. Trzy z nich dotyczą naszego miasta. - Mamy legendę związaną z Piekarczykiem, z Czarnoksiężnikiem Kilianem i z Wikingami z Truso – poinformował nas Jacek Sawicki, dyrektor elbląskiego browaru.
Legendy zostały przedstawione w formie komiksowej.
Konsument jest coraz bardziej wymagający. Dlatego też, kampania jest pomyślana w taki sposób, by była kompletna. Stąd też jej nowatorska i nowoczesna formuła. Legendy Specjala pojawią się na billboardach, prasie, radiu, muralach, w kinach i w Internecie.. Murale pojawią się w kilku większych miastach w naszym regionie, również w Elblągu
– zapowiadał na początki kwietnia Jacek Sawicki.
Tak też się stało. Na jednym z budynków przy ul. Browarnej powstał mural. Obejmuje on całą ścianę budynku i przedstawia historię o złocie z Elbląga.
Mural ma zdobić ścianę przez pół roku.
ale bzdura!
Liczy się smak piwa, a nie "tworzenie legendy". Obecny specjal nie ma już tego smaku jakim przebijał inne piwa, gdy nasz browar był samodzielny. Ot i cała legenda.
OK. jutro zatrzymam się na rondzie i poczytam tą historyjkę.
Faktycznie smak uciekł, pozostała tylko legenda.
A gdzie ty tam masz rondo?!
w tym zapijaczonym łbie
Taka legenda ze kazdy żul to pije i sika pod oknami...o smrodzie nie wspomne te boczne uliczki sa zasikane na calego.