Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje o zmianach w obsłudze klientów. Począwszy od 11 lipca obsługa klientów w poniedziałki w oddziałach, inspektoratach i biurach terenowych ZUS, odbywać się będzie w godz. 8-17.00.
W pozostałe dni tygodnia, czyli od wtorku do piątku placówki przyjmują klientów w standardowych godzinach, tj. od 8.00 do 15.00.
Wyjątek stanowią Punkty Obsługi Klientów w Węgorzewie, który od poniedziałku do piątku czynny jest w godz. 8-13.00
– informuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.
Swoje sprawy w ZUS możemy załatwić również bez wychodzenia z domu:
• podczas e-wizyty (https://www.zus.pl/e-wizyta )
• za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS
• telefonicznie – pod numerami:
• 22 560 16 00 – Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS - w dni robocze (pn.–pt.) w godz. 7- 18.00
• 22 11 22 111 – w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego – we wszystkie dni tygodnia w godz. 7- 20.00
• 22 444 02 55 – w sprawie świadczeń dla rodzin dla obywateli Ukrainy - w dni robocze (pn.-pt.) w godz. 8-18.00.
Katarzyna Krupicka
regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego