Po owocnych testach w czterech warszawskich kinach Multikino wprowadziło do oferty ogólnopolskiej M!Kartę - wyjątkową akcję skierowaną do wszystkich uczniów oraz studentów. Dzięki M!Karcie bilety od poniedziałku do czwartku na wszystkie seanse 2D z repertuaru Multikina kosztują jedyne 14,90 zł za sztukę. Partnerem akcji jest BLIK.
Multikino jako jedyna sieć kin w Polsce, skupiając się na potrzebach młodszych miłośników kina, wykreowała M!Kartę - atrakcyjną i niepowtarzalną ofertę, skierowaną wyłącznie do uczniów i studentów, posiadających ważną legitymację studencką.
- Wolność i niezależność to dwie cechy, które są niezwykle istotne dla Millenialsów - i właśnie na te wartości postawiliśmy. Od teraz studentów i uczniów stać na emocje na najwyższym poziomie – od śmiechu po łzy wzruszenia – mówi Igor Przespolewski, Marketing Manager Multikino S.A. - M!Karta jest dobrze znana uczniom i studentom w Warszawie. Ofertę testowaliśmy od początku grudnia 2017 r. w 4 naszych warszawskich obiektach. Okazała się absolutnym sukcesem, co przełożyło się na naszą decyzję o rozszerzeniu oferty na całą Polskę.
M!Karta jest ważna rok i kosztuje jednorazowo 14,90 zł. Dzięki niej bilety od poniedziałku do czwartku na dowolne seanse 2D z bieżącego repertuaru Multikina kosztują jedyne 14,90 zł za sztukę. Poza tańszymi biletami M!Karta uprawnia do zakupu zestawu Oscar w promocyjnej cenie 14,90 zł przez cały tydzień!
Ofercie towarzyszy program lojalnościowy. Po zarejestrowaniu karty i udzieleniu zgody marketingowej użytkownicy zbierają punkty, które mogą wymieniać na gratisowe bilety.
M!Karcie partneruje BLIK. Dla osób, korzystających z tej formy płatności, Multikino wraz partnerem przygotowało dodatkowe profity. Płacąc BLIKIEM na www.multikino.pl, posiadacze M!Karty za bilet do Multikina zapłacą 14,90 zł – zarówno w tygodniu, jak i w weekendy.
BLIK jest obecny w Multikinie od 2015 roku i zdobył już dużą rzeszę fanów wśród klientów kina. Sieć jako jedna z pierwszych wdrożyła także One Click BLIK, czyli metodę płacenia jednym kliknięciem. Bycie partnerem M!Karty daje nam możliwość dotarcia bezpośrednio do grupy docelowej młodszych konsumentów, którzy wyjątkowo cenią nowoczesne rozwiązania płatnicze, takie jak BLIK. Jeśli jeszcze nie mieli okazji, mogą od teraz przekonać się, jaki jest szybki i wygodny, dodatkowo płacąc mniej za bilety do kina
- mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.
Wprowadzenie M!Karty do oferty ogólnopolskiej wsparte będzie kampanią promocyjną w outdoorze, radiu, online’ie i social mediach Multikina (Facebook i Instagram). Media zaplanował Dział Marketingu firmy. Za kreację odpowiada agencja 4Frame.
Więcej informacji o ofercie Multikina znajduje się tutaj.