Podczas pierwszego dnia Festiwalu Promocji Warmii i Mazur, który dziś rozpoczął się w Ratuszu Staromiejskim, zostało zaprezentowane nowe logo i hasło, które od teraz będzie promować Elbląg. - Logo naszego miasta stanowi odzwierciedlenie tego, co nas czeka w najbliższym czasie, czyli bardzo dynamicznej drogi promocyjnej, żeby dogonić samorządy, które uciekły nam na kilka długości – mówi Grzegorz Nowaczyk, Prezydent Elbląga. – One zaczęły się promować kilkanaście lat temu i my w stosunku do nich jesteśmy outsiderem, co nam przeszkadza w ściąganiu do naszego miasta inwestorów.
- Hasło „Elbląg przyspiesza” jest spójne z logo i jest krótkie, dosadne, oddaje to, co musimy zrobić. My musimy teraz bardzo intensywnie się promować. To hasło nam w tym pomoże. Oczywiście kluczem do sukcesu jest to, w jaki sposób logo i hasło zostaną użyte.
Elblążanie z zaciekawieniem przyglądali się dziś flagom wywieszonym na latarniach stojących między innymi wzdłuż ul. Stary Rynek. – Jeśli mieszkańcy naszego miasta patrzyli na tą flagę zdezorientowani, ale z zaciekawieniem, to już jest sukces, bo chciałbym, żeby to nasze logo i hasło zadomowiły się w głowach mieszkańców – powiedział dla nas Grzegorz Nowaczyk.
Nie da się nie zauważyć, że w nowym haśle nie zostały użyte polskie znaki. – To pokazuje w jakimś stopniu nowoczesność. Elbląg z ogonkiem może mieć kłopoty przy promowaniu naszego hasła poza granicami naszego kraju – wyjaśnia Prezydent. – Chcieliśmy pokazać, że kierujemy naszą ofertę do mieszkańców, klienta wewnętrznego, jak i, a może nawet i bardziej, klienta zewnętrznego. Dla mnie najważniejszym elementem tej promocji jest promocja gospodarcza.
Nowe logo naszego miasta jest dość podobne do logo Centrum Wolontariatu. Czy to przypadek? – Nie zwróciłem na to uwagi – przyznaje Grzegorz Nowaczyk. – Nie sądzę, żeby to był taki zamysł, ale jeżeli był, to myślę, że to dobrze. Wolontariusze, organizacje pozarządowe, to jest ważny element samorządu. To są instytucje i ludzie, którzy wchodzą w nisze, której nie może obsłużyć samorząd. Na współpracy z nimi bardzo mi zależy i jak do tej pory mam zwrotne informacje z tego środowiska, że wszystko dobrze się układa.
no comments gdzie przyspiesza ?? chyba w stronę przekroczenia 60 % budżetu miasta te szabeli to powinni sobie wsadzic w ...... wyremontowane gabinety albo do dubaju
Brzydkie. Co ono niby symbolizuje?
To jest przekaz podprogowy ;-) "Elbląg przyspiesza...", a logo ze ślimakiem... :-D
władze miasta trzeba pochwalić za pomysł stworzenia strategii promocyjnej ale wybrana do realizacji firma poradziła sobie średnio
zgadzam się z łosiem ktosiem - jaki sens ma slogan który w ogóle nie ma związku z naszym miastem? Nie wiadomo co "przyspiesza". Po drugie kompletnie nie rozumiem sensu w tym: "Nie da się nie zauważyć, że w nowym haśle nie zostały użyte polskie znaki. – To pokazuje w jakimś stopniu nowoczesność". Nowoczesność to usuwanie nazwy polskich znaków przez co nazwa naszego miasta napisana jest błędnie? Z tego co mi wiadomo taka nazwa nie funkcjonuje w żadnym języku (np. na wikipedii na angielskiej stronie jest poprawnie - z ogonkiem). Totalny faux pas.
Elbląg przyspiesza, ale na wstecznym. :-D
Beznadziejne to logo i hasło. Nie kojarzy się w ogóle z Elblągiem. Ciekawe ile kosztowało, bo mój 3 letni syn narysowałby podobne.
No tak faktycznie przyspieszamy w przeciwnym kierunku. Pozbywamy się jeszcze czego można pozbyć się z Elbląga. A potem już tylko wioska zostanie.
Elbląg przyspiesza do :ucieczki młodych z miasta,do biedy,bezrobocia,upadku Elbląskich firm bo olsztyniaki z ryjem weszli na Elbląski rynek pracy.KIEDY człowieku zaczniesz budować nowe obiekty.MIJA 15 miesięcy i NIC .TO CO POWSTAJE TO DZIEŁO P.Słoniny!!!!!
Jakie przedszkole projektowalo to logo?