Podobną technologią układa płytki Artur D z ul. Grottgera, po miesiącu wszystkie luźne i znów trzeba przeprowadzać reanimację.A wykonawca ma to w du..e.
Bezwzględnie zamknąć stare miasto dla ruchu pojazdów z wyjątkiem zamieszkałych mieszkańców . Gdyby miałby być przywrócony , to przejazd mostem za stosowną opłatą !
Przecież mosty projektuje się na wiele dziesiątków lat użytkowania. Trzeba przy projektowaniu uwzględnić to, ze ruch się zwiększa. To samo z masą i wymiarami i ciężarem pojazdów. Ale u nas zaprojektowano tak niektóre mosty, że dwie ciężarówki nie mogą się minąć by któraś nie straciła bocznych lusterek. Brak wyobraźni u projektantów. A przecież są programy komputerowe które wyliczają. Są animacje jak będzie przebiegał ruch w praktyce. Jak uczą studentów na tych politechnikach? Miasto przecież może znakami drogowymi ograniczać ruch pojazdów, ale w sytuacjach nadzwyczajnych, most powinien wytrzymać i umożliwić przejazd większych pojazd
Jest monitoring tylko straż miejska unika pracy , jak może. Gdyby trochę się wysokimi miasto miałoby kasę. Postawienie zakazu w lewo może pomóc . Tylko straż miejska unika pracy.
Oczywiście,że most powinnien być dwukierunkowy... już dawno tak powinno być.... Wielkie TAK dla dwukierunkowego mostu....
Bez jaj, tyle lat była w tym miejscu kładka tylko dla pieszych....Stare Miasto to nie przelotówka...
Podobną technologią układa płytki Artur D z ul. Grottgera, po miesiącu wszystkie luźne i znów trzeba przeprowadzać reanimację.A wykonawca ma to w du..e.
Bezwzględnie zamknąć stare miasto dla ruchu pojazdów z wyjątkiem zamieszkałych mieszkańców . Gdyby miałby być przywrócony , to przejazd mostem za stosowną opłatą !
Ten gość na zdjęciu nosi stringi ?
Przecież mosty projektuje się na wiele dziesiątków lat użytkowania. Trzeba przy projektowaniu uwzględnić to, ze ruch się zwiększa. To samo z masą i wymiarami i ciężarem pojazdów. Ale u nas zaprojektowano tak niektóre mosty, że dwie ciężarówki nie mogą się minąć by któraś nie straciła bocznych lusterek. Brak wyobraźni u projektantów. A przecież są programy komputerowe które wyliczają. Są animacje jak będzie przebiegał ruch w praktyce. Jak uczą studentów na tych politechnikach? Miasto przecież może znakami drogowymi ograniczać ruch pojazdów, ale w sytuacjach nadzwyczajnych, most powinien wytrzymać i umożliwić przejazd większych pojazd
Jest monitoring tylko straż miejska unika pracy , jak może. Gdyby trochę się wysokimi miasto miałoby kasę. Postawienie zakazu w lewo może pomóc . Tylko straż miejska unika pracy.