Nie takie decyzje anulowano.Decyzja to decyzja a realizacja to realizacja.Ida wybory wiec zaczeli czwarty rok kopac...ciemny narod to kupi...chyba raczej juz nie...
Te MATOŁY nawet słupka nie potrafiły upilnować a gdzie taką inwestycję ta miernota niewidomymi nie potrafił rządzić a tu proszę jak jego PEZIO bezmesmen -z Krasuskim nadajecię się do trzepania łupieżu ,tam nic nie zj....cie
Tytuł sensacyjny, że hej...a parafrazując można napisać "...
Budowy Kanału mimo wielokrotnych zapowiedzi jeszcze nie rozpoczęto czy kiedykolwiek powstanie ? Decyzja jest ostateczna i niepodważalna i co z tego wynika dla Elbląga?..." a tak na serio sorry nigdy nie powstanie.....
Z tego co piszą powołujący się na info z Komisji Europejskiej, nie chodzi o jakieś donosy z Rosji, a o niewywiązanie się Polski z obowiązku przedstawienia i uzgodnienia dokumentów inwestycji dot. Sieci Natura 2000 z jej stróżem, czyli Komisją Europejską.
Schichau zbudował w Elblągu stocznię. Połączenie z Królewcem, porty z cegielniami nad zalewem, napędzały system. Teraz, cegielni nad Zalewem nie ma, stoczni, a port, to nabrzeże na pchacz i dwie barki. Dlatego, bo dalej żaden morski statek nie popłynie. Most drogowy, jak i kolejowy to blokują. Ale nawet i po co, jak dalej nie ma stoczni, nie ma przemysłu, który by tego potrzebował. Po Zamechu, został zlepek firm, których granicą jest brzeg rzeki. Żadnych morskich potrzeb. Dlatego zastanawiam się, czy ktoś tą paranoję przerwie, w imię potrzeb Kraju. Był czas, że pracowałem w Zamechu, i widziałem, jak ten zakład wyglądał na planach w czasie wojny. Wtedy to miało sens, A teraz, chyba że dla Żeglarzy,,,,
Nie takie decyzje anulowano.Decyzja to decyzja a realizacja to realizacja.Ida wybory wiec zaczeli czwarty rok kopac...ciemny narod to kupi...chyba raczej juz nie...
Te MATOŁY nawet słupka nie potrafiły upilnować a gdzie taką inwestycję ta miernota niewidomymi nie potrafił rządzić a tu proszę jak jego PEZIO bezmesmen -z Krasuskim nadajecię się do trzepania łupieżu ,tam nic nie zj....cie
Tytuł sensacyjny, że hej...a parafrazując można napisać "... Budowy Kanału mimo wielokrotnych zapowiedzi jeszcze nie rozpoczęto czy kiedykolwiek powstanie ? Decyzja jest ostateczna i niepodważalna i co z tego wynika dla Elbląga?..." a tak na serio sorry nigdy nie powstanie.....
Rusek i ekologia :) Szczyt ruskiej hipokryzji. Niech najpierw zajmą sie Czarnobylem i Jeziorem Aralskim. Wszak Rosja uważa sią za spadkobiercę ZSRR.
A unia powie stop i co dalej.
Z tego co piszą powołujący się na info z Komisji Europejskiej, nie chodzi o jakieś donosy z Rosji, a o niewywiązanie się Polski z obowiązku przedstawienia i uzgodnienia dokumentów inwestycji dot. Sieci Natura 2000 z jej stróżem, czyli Komisją Europejską.
Schichau zbudował w Elblągu stocznię. Połączenie z Królewcem, porty z cegielniami nad zalewem, napędzały system. Teraz, cegielni nad Zalewem nie ma, stoczni, a port, to nabrzeże na pchacz i dwie barki. Dlatego, bo dalej żaden morski statek nie popłynie. Most drogowy, jak i kolejowy to blokują. Ale nawet i po co, jak dalej nie ma stoczni, nie ma przemysłu, który by tego potrzebował. Po Zamechu, został zlepek firm, których granicą jest brzeg rzeki. Żadnych morskich potrzeb. Dlatego zastanawiam się, czy ktoś tą paranoję przerwie, w imię potrzeb Kraju. Był czas, że pracowałem w Zamechu, i widziałem, jak ten zakład wyglądał na planach w czasie wojny. Wtedy to miało sens, A teraz, chyba że dla Żeglarzy,,,,
Jurek nie marudż!!pożyjemy zobaczymy!!!!!!
Kopać i tyle oby te czubki ze ochrony środowiska nie latali po drzewach bo tam muszki są przekop ożywi elblag