Znów - nie rzeczywiste potrzeby (stan drogi i natężenie ruchu), lecz to, kto dzieli pieniądze - decyduje o budowach dróg - Olsztyn oczywiście zadbał o swoje (25,4km obwodnica oraz szybkie połączenie z Warszawką), reszta województwa może sobie stać w korkach np. na szerokiej na ścieżkę DK22 Elbląg - Malbork (gdzie zamiast najpierw budować - rozbiera się wiadukty, jak lada dzień ten w Raczkach na DK22). Takie krótkowzroczne działania władz mszczą się potem ogromnymi korkami i zwiększona wypadkowością. A Panowie Ściemniacze jeszcze sobie przypisują jakieś tutaj zasługi - typowa kiełbasa (przed)wyborcza
Jestem naprawde przerazony, w rzadowych (i wojewodzkich) planach kompletnie pominieta zostaje sprawa mocno obciazonej a jednoczesnie o bardzo niskich parametrach drogi DK22 na odcinku Elblag -Malbork - Czarlin. Nie ma DK22 na mapie planowanych przebudow pokazanej przez rzad (nawet nie lapie sie na jakakolwiek modernizacje chociaz odcinkami). A przeciez to jest wazny tranzyt, takze do Kaliningradu i rejonu Lotwa Estonia, co widac po tablicach rejestracyjnych ogromnej liczby ciezarowek - a dla Elblazan - najkrotszy dojazd do A1 w Swarozynie. A tymczasem Protas odtrabia jakies olsztynskie sukcesy, niestety chybione, bo nie dotycza one rejonu Elblaga. Zamiast budowy nowych drog czekaja nas Elblazan miesiace (lata) w korkach, z uwagi na BURZENIE i odbudowe WIADUKTU w Raczkach, na DK22 wlasnie
Znów - nie rzeczywiste potrzeby (stan drogi i natężenie ruchu), lecz to, kto dzieli pieniądze - decyduje o budowach dróg - Olsztyn oczywiście zadbał o swoje (25,4km obwodnica oraz szybkie połączenie z Warszawką), reszta województwa może sobie stać w korkach np. na szerokiej na ścieżkę DK22 Elbląg - Malbork (gdzie zamiast najpierw budować - rozbiera się wiadukty, jak lada dzień ten w Raczkach na DK22). Takie krótkowzroczne działania władz mszczą się potem ogromnymi korkami i zwiększona wypadkowością. A Panowie Ściemniacze jeszcze sobie przypisują jakieś tutaj zasługi - typowa kiełbasa (przed)wyborcza
Jestem naprawde przerazony, w rzadowych (i wojewodzkich) planach kompletnie pominieta zostaje sprawa mocno obciazonej a jednoczesnie o bardzo niskich parametrach drogi DK22 na odcinku Elblag -Malbork - Czarlin. Nie ma DK22 na mapie planowanych przebudow pokazanej przez rzad (nawet nie lapie sie na jakakolwiek modernizacje chociaz odcinkami). A przeciez to jest wazny tranzyt, takze do Kaliningradu i rejonu Lotwa Estonia, co widac po tablicach rejestracyjnych ogromnej liczby ciezarowek - a dla Elblazan - najkrotszy dojazd do A1 w Swarozynie. A tymczasem Protas odtrabia jakies olsztynskie sukcesy, niestety chybione, bo nie dotycza one rejonu Elblaga. Zamiast budowy nowych drog czekaja nas Elblazan miesiace (lata) w korkach, z uwagi na BURZENIE i odbudowe WIADUKTU w Raczkach, na DK22 wlasnie