Prawie 80 procent Polaków uważa, że promocje z okazji Black Friday i Cyber Monday to chwyt marketingowy i z nich nie korzysta, tak wynika z sondażu IBRiS dla Radia ZET. Odmiennego zdania jest 17 procent respondentów.
Na pytanie: "Czy skorzystał/a lub zamierza Pan/Pani z promocji z okazji Black Friday / Cyber Monday i zrobi zakupy właśnie ze względu na te promocje?" ankietowani odpowiadali w następujący sposób:
- TAK, to dobra okazja na zakupy: 17 procent
- NIE, to tylko chwyt marketingowy: 79.5 procent
- Nie wiem/ Trudno powiedzieć: 3.5 procent
Odwrotnie prezentują się jednak wyniki badania wśród osób w wieku od 30 do 39 lat. 70 procent z nich uważa, że te promocje to dobra okazja na zakupy i z nich korzysta, Przeciwnego zdania jest 26 procent.
O tym sondażu przeczytacie przeczytać także na RADIOZET.PL
Sondaż Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS na zlecenie Radia ZET został przeprowadzony w dniach 24-25.11.2023 r. metodą CATI na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie 1067 osób.
RadioZet