Grupa elblążan spotkała się, by wspólnie wziąć udział w niezwykłej akcji - Biegu na Sześć Łap. Wczoraj, 24 listopada, kilkudziesięciu podopiecznych elbląskiego schroniska zostało wyprowadzonych na spacer.
Bieg na Sześć Łap to społeczna inicjatywa, która odbywa się w kilku miastach Polski. Od kilku lat, dzięki pasjonatom odbywa się ona również w Elblągu. Głównym celem akcji jest promocja adopcji bezdomnych zwierząt ze schronisk oraz popularyzacja aktywności fizycznej w społecznościach lokalnych
- wyjaśniają organizatorzy.
W akcji mógł wziąć udział każdy, komu nie straszne jest przejście (lub przebiegnięcie) ok. 5 km. Ze względów organizacyjnych należało jednak wcześniej zadeklarować chęć wzięcia udziału w akcji.
Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z tego wydarzenia. A tych, którzy są zainteresowani wzięciem udziału w kolejnym biegu zachęcamy do zapoznaniem się z regulaminiem:
1. W biegu mogą wziąć udział osoby dorosłe, dzieci oraz młodzież, które są zdrowe i o dobrej kondycji fizycznej
2. Pieski na bieg wydawane są TYLKO osobom pełnoletnim, lub młodzieży powyżej 14 r.ż. będącej wolontariuszami w OTOZ Animals Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Elblągu
3. Psy będą wydawane TYLKO osobom, które dokonały wcześniejszego zgłoszenia
4. Zgłoszenia przyjmowane są drogą mailową, do piątku poprzedzającego dzień biegu, do godz. 15:00 bądź do momentu zapisania się na bieg 60 osób!!! Wszystkie osoby, które wyślą do nas zgłoszenie po 15:00 lub po przekroczeniu limitu osób, nie będą wpisywane na listę, a tym samym nie otrzymają psa na bieg!
5. Zgłoszenie do biegu można wysłać na 2 sposoby:
* wiadomość prywatna na naszym fp,
* mailowo na adres schroniska: elblag.schronisko@otoz.pl
6. W zgłoszeniu należy podać: imię, nazwisko, rok urodzenia, telefon kontaktowy
7. WPISOWE", symboliczna kwota 5 zł, za każdego uczestnika zgłoszonego do biegu, płatne na konto schroniska: 41 1160 2202 0000 0001 2949 7297 BĄDŹ PŁATNE W DNIU BIEGU W SCHRONISKU!!!!
8. Potwierdzenie przelewu wysyłamy wraz ze zgłoszeniem ️ patrz punkt 7! Chyba że płacimy wpisowe w schronisku.
9. Rejestracja uczestników w godz. 10:45 -11:00, tj. odhaczenie obecności na liście oraz podpisanie oświadczenia zdrowotnego i oświadczenia o braniu pełnej odpowiedzialności za psa, którego otrzymasz na bieg
10. 11.00-11.20 - wydawanie piesków z boksów
11. Wymarsz na spacer o 11.30
12. Na bieg nie zabieramy żadnych ostrych, szklanych przedmiotów!!!
13. Karmienie psiaków tylko suchą karmą! (prosimy nie zabierać karmy w puszkach)
14. Regulamin może być w każdej chwili zmieniony, jako organizatorzy zastrzegamy sobie do tego pełne prawo
Więcej informacji na stronie facebook.
Super jesteście!!!!!