Tytuł „Najpiękniejszej Pary Studniówki Zespołu Szkół Turystyczno-Hotelarskich” internauci przyznali Aleksandrze Kaźmierczak z IV b i Dawidowi Maliszewskiemu. Para odwiedziła naszą redakcję w celu odebrania nagród.
Jak zwycięska para zdobywała głosy?
Różnie zdobywaliśmy głosy. Głównie to za nas zdobywali bardziej niż my sami. Rodzina, znajomi, ja wysłałem link do siostry do Trójmiasta, a ona rozesłała go dalej na Trójmiasto, począwszy od opiekunki swoich dzieci, po dzieci opiekunki i koleżankach. Zasięg był do Niemiec, do znajomych mojej siostry, do Rosji, Wielkiej Brytanii, chyba połowa Manchesteru na nas głosowała
– przyznał Dawid w rozmowie z nami.
Również utworzyli wydarzenie na Facebooku. Zwycięska para zauważyła, że była duża rywalizacja i do ostatniej chwili nie wiedzieli czy wygrają.
Była zacięta walka i to było właśnie najlepsze w tym wszystkim. Była taka przepychanka, raz my prowadziliśmy pięcioma głosami, raz konkurencyjna para. Nie wiedzieliśmy do końca czy wygramy, dopiero rano zobaczyliśmy wyniki
– dodał Dawid.
Przypomnijmy, że trzyosobowa komisja, składająca się z reprezentantów redakcji info.elblag.pl, wyłoniła 10 najbardziej wyróżniających się par, które walczyły o tytuł "Najpiękniejszej Pary Studniówki Zespołu Szkół Turystyczno-Hotelarskich". Poza tytułem zwycięska para otrzymuje nagrody w postaci dwóch wejść na paintball sponsorowanych przez PaintballElblag.pl Warscom Imprezy integracyjne z adrenaliną, dwa karnety miesięczne na Lodowisko Helena oraz dwa karnety miesięczne - Latino w parach, sponsorowane przez Centrum Tańca Cadmans.
Jak Aleksandra i Dawid oceniają nagrody? - Nagrody są bardzo fajne. Najbardziej podoba nam się paintball, bo nigdy nie byliśmy. Dawidowi pewnie lodowisko, bo lubi jeździć na łyżwach – mówiła nam tegoroczna maturzystka Aleksandra.
czytam i nie wierze ;) Wielka Brytania , Niemcy .. 300 głosów zdobyli i twierdza ze to polowa Manchesteru . ha ha ha
Jak ktos nie wie to niech sie nie odzywa!!! Zalosny obserwator :)
To nie są konkursy na najpiękniejszą parę, tylko na umiejętność zachęcenia jak największej ilości osób do glosowania.