Dziś Ciężarówka Internetowej Rewolucji zawitała do Elbląga. Od rana na Placu Jagiellończyka gromadzili się zainteresowani elblążanie. Przedsiębiorców chętnych do skorzystania z nowoczesnych form promocji w Internecie było więcej, niż spodziewali się tego organizatorzy. Oby skuteczna reklama szła w parze z rozwojem firm i zwiększeniem zatrudnienia w Elblągu.
Na Placu Jagiellończyka obserwować można było dziś gro ludzi zgromadzonych przy wielkiej ciężarówce - Ciężarówce Internetowej Rewolucji, która od rana gości w Elblągu.
Internetowa Rewolucja to akcja edukacyjna zorganizowana przez Google, home.pl i PKPP Lewiatan. Patronat nad akcją objęło Ministerstwo Gospodarki. Działania skierowane są do przedsiębiorców prowadzących małe i średnie firmy i ma na celu aktywizację tych firm w internecie oraz zwiększenie ich konkurencyjności. Pomysłodawcy przez swą akcję mają nadzieję zwiększyć niską świadomość wiedzy na temat zalet internetu wśród przedsiębiorców.
Przez cały czas trwania akcji zainteresowani przedsiębiorcy mieli możliwość uczestnictwa w szkoleniach, wykładach, sympozjach i prelekcjach, związanych z istnieniem firmy w Internecie, prowadzonych przez specjalistów w powtarzanych cyklach.
Każdy po uprzedniej rejestracji mógł za darmo założyć wizytówkę na mapach internetowych, profesjonalną stronę www, czy też domenę oraz zareklamować się w wyszukiwarce.
- Do godziny 16.30 zarejestrowaliśmy prawie 100 przedsiębiorców. Oprócz osób, które zarejestrowały się już wcześniej, sporo rejestrowało się w trakcie trwania akcji. Cały czas przychodzą nowi przedsiębiorcy, więc mamy nadzieję, że wynik przekroczy setkę – informuje Przemysław Modrzewski z firmy Google. – W porównaniu do innych miast, Elbląg wypada bardzo dobrze. Co mnie cieszy, dużo zainteresowania promocją w internecie wykazali elbląscy przedsiębiorcy w kwiecie wieku. Nie jest to powszechne zjawisko, ponieważ starsi z reguły mają do tego duży dystans.
Większość przybyłych przedsiębiorców, pytanych o to, dlaczego zjawili się dziś na Placu Jagiellończyka mówiła, że chce zwiększyć swą wiedzę na temat poruszania się w świecie Internetu, a także bez ryzyka finansowego spróbować reklamy w sieci. Skusił ich bezpłatny pakiet startowy oferowany przez organizatorów.
- Osoby, które skorzystały dziś z naszych usług dostały możliwość korzystania z własnej profesjonalnej strony internetowej na pół roku. Natomiast, aby reklama nie była obarczona ryzykiem finansowym każdy dostał 250 zł – mówi Przemysław Modrzewski. – Nową propozycją firmy jest udostępnienie przedsiębiorcom infolinii, z której będą mogli korzystać przez 45 dni, w razie jakichkolwiek trudności, czy pytań.
Jak informuje Przemysław Modrzewski, zazwyczaj na tego typu imprezy przychodzi 30% osób mniej, niż wynikałoby to z liczby osób wcześniej zarejestrowanych, natomiast w Elblągu przybyło 30% więcej przedsiębiorców, chcących korzystać z nowoczesnych rozwiązań. Może to dobry znak dla elbląskiej gospodarki?
JO
jak ludzie nie maja neta w domach to.....efekty
KIEDY następny taki pojazd przyjedzie do Elbląga i Kiedy wszystkie pojazdy z różnych dziedzin zaczną odwiedzać Elbląg.Organizatorzy stwierdzili że warto być w Elblągu.DZIĘKUJĘ BYŁEM WARTO BYŁO.Zapraszam innych do odwiedzin Elbląga.
Nie bardzo rozumiem, każdy przedsiębiorca który zrobił sobie stronę dostał 250 zł do łapy - dobrze rozumiem szanownego sprawozdawcę?
Nie ma takiego słowa "gro" ( pisze się zresztą "gros" i raczej uzywa się zamiast polskiego " zdecydowana większość". I po co uzywac nieznanych wyrazów?