Departament Zarząd Dróg UM informuje, że od najbliższego poniedziałku – 17 lipca – wprowadzone zostanie ograniczenie wjazdu na Most Wyszyńskiego dla pojazdów ciężarowych o masie całkowitej powyżej 30 ton. Znaki zakazu wjazdu na most dla pojazdów powyżej 30 ton i tablice informujące o kierunku objazdu, które są obecnie zakryte, zostaną odsłonięte w najbliższy poniedziałek w godzinach porannych.
Trasa objazdu dla pojazdów powyżej 30 ton
Oznakowana trasa objazdu z drogi krajowej nr 22 drogi i drogi ekspresowej S7 będzie wiodła przez: ul. Warszawską, Stawidłową, Radomską, Trasę Unii Europejskiej i drogę wojewódzką nr 503 do centrum.
oraz w drugim kierunku: z Al. Tysiąclecia przez drogę wojewódzką nr 503 do ronda Solidarności, Trasą Unii Europejskiej, Radomską, Stawidłową, Warszawską w kierunku drogi krajowej nr 22 drogi i drogi ekspresowej S7.
Projekt organizacji ruchu został zaopiniowany przez Policję.
Powyższy objazd będzie funkcjonował minimum kilkanaście miesięcy, tj. do czasu pozyskania dokumentacji na przebudowę Mostu Wyszyńskiego, a następnie wyłonienie w przetargu Wykonawcy robót mostowych.
Prosimy kierowców pojazdów ciężarowych powyżej 30 ton o zwracanie uwagi na znaki dotyczące zakazu i tablice informujące o kierunku wprowadzonego objazdu!
Przepraszamy za utrudnienia.
Łukasz Mierzejewski
Biuro Prasowe Urzędu Miejskiego w Elblągu
A dlaczego objazd nie obwodnicą (drogą 7) i Trasą Uni Europejskiej zamiast ulicami niebyt przystosowanymi do dużego natężenia ruchu samochodów ciężarowych - czyli Warszawską, Radomską i Stawidłową.
To miasto pod rządami Wroblewskiego wraz z PO Tuska, PSL I Lewica to jedna wielka awaria.
Most się sypie!
To jest wynik polityki rolowania zadłużenia Elbląga stosowanej przez Prezydenta Wróblewskiego i radnych PO, Lewicy i PSL-u. Elblążanie odczują to dotkliwie przez zwiększone korki, spowolnienie ruchu, dewastację dróg i hałas pod oknami. Tak się kończy nieudolna polityka kolesi - zasypywaniem dziur w mostach piaskiem, naprawa ulic metodą na kleksa, bezmyślne prężenie muskułów w sprawie portu, odrzucanie pomocy w kwocie 100 mln zł. Ta grupa szkodników w ratuszu i radzie miasta kieruje się zasadą po nas choćby potop. Każdy dzień ich trwania to rujnowanie finansów - roczny koszt obsługi zadłużenia zbliża się 40 mln. To za dwa lata prawie nowy most. A miasta nie stać na remont. Na 2024 planują pożyczyć 30 mln - dramat trwa. Elbląg umiera powoli na naszych oczach. Poniekąd za naszą zgodą
Nic prostszego , należy tylko obok istniejącego postawić drugi most i zaraz na zjeżdzie po drugiej stronie na Warszawską obiecywane od lat duże rondo . Po wyremontowaniu istniejącego każdy most bedzie tylko jednokierunkowy.
Należało już dawno zaprojektować i wykonać drugą nitkę tej przeprawy, a nie zajmować się sprzedażą terenów bezpośrednio do mostu przyległych, czy jak teraz, gdy most sypie się po idiotycznej zmianie na 2+1 - ratować się ograniczeniami tonażu. Trzeba też natychmiast odblokować Most Niski dla wyjazdu ze Starego Miasta a także szybko i konkretnie decydować o nowej np. obrotowej przeprawie w górze rzeki Elbląg, na wysokości jednego z rond (ronda Castorama lub Raczki)
P/olak/Tak jak i twoje wazeliniarskiego wypociny trollu
Oho, odezwał się fachowiec Rembelski. Może zajmij się pan czymś pożytecznym, nie wiem, opieką nad wnukami, dokarmianiem ptaków itd bo tych wypocin nie chce się już czytać.
No to już nasz Witold Wróblewski tym mostem piechotą nie przejdzie
Kiedy budowa nowej estakady na trasie uni europejskiej? Obecny most unijny nadaje się do wynurzenia bo to bubel na miarę lat 50 ubiegłego wieku bo chyba z tego okresu cwierk wziął ten projekt. Bez chodników bez dróg rowerowych z pojedynczym wąskim pasem. Non stop tworzą się tam korki a i rowerem nie ma co tam jechać bo raz że blokuje się ruch a dwa że jest niebezpiecznie. Cała trasa od S7 do ul Mazurskiej powinna mieć przynajmniej po dwa pasy w jedną stronę, mieć drogi rowerowe i chodniki. Oni budują jakąs obwodnicę przez bażantarnie zamiast skupić się na prawdziwej obwodnicy. Przecież jadąc z rawskiej nad jar czy Zawadę lepiej by było się wbić na węźle wschód na S7 i wyjechać na Mazurskiej niż trzepać się przez Kościuszki i królewiecką. Tym miastem zarządzają jacyś amatorzy.