Poniedziałek, 23.12.2024, Imieniny: Dagna, Wiktoria, Slawomir
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii INFORMACJE LOKALNE

Chętnych było wielu, ale nikt nie spełnił oczekiwań ratusza. Magistrat wciąż bez speca od social media

30.01.2017, 21:45:53 Rozmiar tekstu: A A A
Chętnych było wielu, ale nikt nie spełnił oczekiwań ratusza. Magistrat wciąż bez speca od social media

Dwa ogłoszone konkursy, dziesięciu chętnych, a stanowisko nadal nieobsadzone. Miastu po raz kolejny nie udało się wyłonić odpowiedniego kandydata na stanowisko specjalisty ds. mediów społecznościowych. Odpowiedni do tego fachowiec zajmować się ma promocją Elbląga m.in. na Facebooku, Twitterze czy serwisie You Tube. Ratusz zakończył właśnie drugi nabór na to stanowisko. Zdaniem urzędników żaden spośród pięciu kandydatów, nie spełnił oczekiwań pracodawcy.

Pierwszy konkurs na stanowisko specjalisty / podinspektora ds. mediów społecznościowych w Departamencie Promocji i Kultury ogłoszono na początku sierpnia zeszłego roku. Drugi natomiast przed świętami Bożego Narodzenia. Magistrat poszukiwał osoby z wykształceniem wyższym (kierunek: marketing, reklama, ekonomia lub dziennikarstwo) z minimum rocznym stażem pracy i doświadczeniem na podobnym stanowisku. Ratusz wymagał od kandydatów m.in. bardzo dobrej znajomości serwisów społecznościowych i zagadnień związanych z wykorzystaniem social media w marketingu, a także wiedzy i doświadczenia w organizowaniu akcji promocyjnych lub kampanii społecznych. Ponadto za wymóg postawiono również umiejętność obsługiwania aplikacji mobilnych i znajomość takich narzędzi jak: GoogleAdWords, Google Analytics, Webmaster Tools oraz innych służących do mierzenia ruchu na stronach WWW i optymalizacji kampanii online. Kandydat na to stanowisko powinien również potrafić redagować teksty i obsługiwać programy graficzne.

Do zadań wybranej osoby, należałoby przygotowywanie, publikowanie i aktualizowanie treści na miejskich profilach społecznościowych, przygotowywanie komunikatów reklamowych, tekstów promocyjnych i haseł, przygotowywanie i publikowanie w czasie rzeczywistym relacji z udziału w wydarzeniach kulturalnych i promocyjnych, prowadzenie i aktualizacja stron internetowych, prowadzenie kampanii mailingowych oraz tworzenie newslettera.

Ratusz przewidywał zatrudnienie wybranego kandydata w wymiarze pół etatu (czas pracy wynosiłby 20 godzin tygodniowo). Chętni się znaleźli. Łącznie na oba konkursy zgłosiło się dziesięciu kandydatów (po pięciu w każdym z nich). Po sprawdzeniu ofert pod względem proceduralnym i przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi osobami, Magistrat uznał, że żaden z kandydatów nie spełnił wymagań.

W wyniku zakończenia procedury naboru na wspomniane stanowisko, nie została zatrudniona zakwalifikowana osoba. W wyniku przeprowadzonego postępowania kwalifikacyjnego komisja dokonująca oceny stwierdziła, że kandydat nie spełnił oczekiwań pracodawcy. W związku z powyższym nabór nie został rozstrzygnięty

- czytamy w uzasadnieniu komunikatu dotyczącego drugiego, zakończonego w ubiegłym tygodniu naboru. 

Jak dowiedzieliśmy się w Urzędzie Miejskim, kolejny nabór ma być ogłoszony w lutym. Nie zapadła jeszcze decyzja w sprawie ewentualnego obniżenia kryteriów stawianych wobec potencjalnych kandydatów. 

Rafał Kadłubowski
Wyślij wiadomość do autora tekstu

Oceń tekst:

Ocen: 2

%0.0 %100.0


Komentarze do artykułu (8)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +6
    ~ Gaff
    Wtorek, 31.01

    I to wszystko na pół etatu za śmieszne pieniądze? Nie no... rzeczywiście warto się było tego wszystkiego uczyć.

  2. 2
    +3
    ~ kwota?
    Wtorek, 31.01

    Ile płacą? Za specjalistę social media w dużych miastach trzeba ładnie zapłacić - jaka jest tutaj stawka?

  3. 3
    +8
    ~ vvvnnn
    Wtorek, 31.01

    a może prezydent powoła specjalną komisję w tej sprawie i zasiądą kolejne leśne ludki, jaki pan taki kram

  4. 4
    +7
    ~ ciekawski.
    Wtorek, 31.01

    Ciekawe jakby tak sprawdzić wiedzę radnych - znajomość stanowienia prawa, inicjatywa ustawodawcza i uchwałodawcza, legislacja, funkcjonowanie samorządu - prawa i obowiązki wynikające z ustawy o samorządzie, znajomość ustawy o finansach publicznych. Ciekawe ilu mamy specjalistów :)

  5. 5
    +5
    ~ dex
    Wtorek, 31.01

    I jeszcze lot w kosmos w wymiarze 1/10 etatu :-) Co za kraj!

  6. 6
    +3
    ~ kreciol
    Wtorek, 31.01

    a te nieroby co już ***zą w stołki na łączności to nie mogą tego robić? Kolejnego darmozjada trzeba zatrudniać?

  7. 7
    +2
    ~ Mirkamp
    Wtorek, 31.01

    Miasta wielkosci Elblaga placa agencjom za sm od 4 brutto wzwyż. Moze warto o tym pomyslec i oddac to fachowcom a nie tak " po elblasku" robic lipe w necie.

  8. 8
    0
    ~ pampi - ZAWADA
    Wtorek, 31.01

    " Odpowiedni do tego fachowiec zajmować się ma promocją Elbląga m.in. na Facebooku, Twitterze czy serwisie You Tube " no bez przesady, przecież może to robić w ramach dodatkowych obowiązków , nie jeden urzędnik miejski . Pewnie , nie jeden tam " zagląda " ?? Hejter... lokalny patriota , pewnie by za darmo to robił : ) Ale cóż... mamy " nie dla hejtu " i " filetowe koszulki " ?? Dobrze , że nie... tęczowe . Taki ...klimat .

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.1836411952972