Do Inspekcji Handlowej w Elblągu zgłaszają się konsumentki, które żalą się na źle wykonaną usługę fryzjerską. Wady na jakie się skarżą dotyczą m.in. popalonych przez trwałą włosów czy też niewłaściwego skrętu loków. W myśl przepisów prawnych usługę taką można reklamować.
Każdy konsument, ktory jest niezadowolony z usługi może ją zareklamować. Pamiętąc jednak przy tym należy, iż trzeba uwidocznić fakt zaistnienia usługi na piśmie. Usługa fryzjerska jest umową o dzieło, której rezultatem nie jest rzecz ruchoma. Jak każda umowa tego typu regulowana jest przez przepisy Kodeksu cywilnego (art. 627 - 646 K.c.).
Zagodnie z art. 627 K.c. orzez umowę o dzieło przyjmujący zamówienie zobowiązuje się do wykonania oznaczonego dzieła, a zamawiający do zapłaty wynagrodzenia.
Zaś art. 637 K.c. mówi, że jeżeli dzieło ma wady, zamawiający może żądać ich usunięcia. W przypadku, gdy wady nie dadzą się usunąć, zamawiający może od umowy odstąpić, o ile wady są istotne. Jeżeli wady nie są istotne, zamawiający może żądać obniżenia wynagrodzenia w odpowiednim stosunku.
- W przypadku, gdyby włosy na skutek usługi fryzjerskiej uległy zniszczeniu np. zaczęły się kruszyć możemy żądać wykonania zabiegów pielęgnacyjnych - wskazuje Ewelina Antczak - Bobińska referent administracyjno-prawny z IH w Elblągu.
cashman casino slots http://onlinecasinouse.com/# - real money casino casino online slots for real money online casino gambling