Rozbudowywane „Ogrody” wzbogacą się o najemców, wchodzących w skład grupy LPP. Firma CBRE Global Investors podpisała sześć nowych umów najmu na około 3000 mkw. powierzchni centrum.
Po rozbudowie obiektu w jego funkcjonującej dotychczas, zmodernizowanej części, zostaną otwarte salony odzieżowe: House oraz Mohito. Natomiast w nowej części „Ogrodów”, mającej powstać w wyniku rozbudowy, oferta grupy LPP obejmie pozostałe marki, w tym: Reserved (ponad 1 200 mkw. na dwóch poziomach), Cropp Town oraz Home&You.
W obecnych „Ogrodach” działają już sklepy: Reserved od 2003 r., Cropp Town od 2004 r. i House od 2003 r. W rozbudowanym centrum wszystkie te salony zostaną powiększone, natomiast marki Mohito oraz Home&You zadebiutują na lokalnym rynku.
LPP SA jest polską firmą, istniejącą od 2000 roku, a od 2001 roku notowaną na warszawskiej giełdzie. Jest właścicielem sieci detalicznej liczącej ponad 600 salonów na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Komercjalizacja „Ogrodów” jest na bardzo zaawansowanym etapie i finalizowane są umowy z kolejnymi potencjalnymi najemcami. W największym w mieście i okolicach, rozbudowanym CH Ogrody, znajdą się najpopularniejsze w naszym kraju marki, w centrum pojawi się też wiele firm nieobecnych dotychczas na lokalnym rynku. Wśród nowych najemców „Ogrodów” znajdzie się dwupoziomowy salon marki H&M (1 600 mkw.), supermarket drogeryjny Rossmann (482 mkw. na parterze), salon z odzieżą damską Camaieu (250 mkw. na parterze) oraz wiele innych oczekiwanych w Elblągu marek. Oferta rozrywkowa „Ogrodów” wzbogaci się o wielosalowe kino, restauracje i kawiarnie.
Rozbudowa obiektu, będąca odpowiedzią inwestora na oczekiwania klientów, rozpocznie się w III kwartale br., a jej zakończenie planowane jest na przełom 2013 i 2014 roku.
Powierzchnia najmu „Ogrodów” po rozbudowie powiększy się ponad dwukrotnie i wyniesie 43 500 mkw. Zyskają one charakter centrum regionalnego. Na dwóch poziomach zostanie zlokalizowanych około 130 sklepów i punktów usługowych. Dla klientów rozbudowanego centrum zostanie przeznaczonych 1 260 miejsc na trzypoziomowym parkingu.
Po rozbudowie „Ogrody” staną się centrum regionalnym o strefie zasięgu obejmującej ponad 400 tysięcy mieszkańców w promieniu 50 km. Oferta centrum powiększy się o 75 lokali handlowych i usługowych – do łącznej liczby ok. 130. Obecność multipleksu, restauracji i kawiarni sprawi, że CH Ogrody stanie się istotnym miejscem rozrywki w mieście.
„Ogrody” to jeden z pionierskich w naszym kraju projektów wykorzystania potencjału i podnoszenia wartości centrów handlowych pierwszej generacji poprzez ich przekształcanie w nowoczesne i wielofunkcyjne obiekty. Taka tendencja od dłuższego czasu jest widoczna na światowych rynkach.
Za rozbudowę i komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma ACTEEUM Central Europe, która działa na zlecenie inwestora CH Ogrody – CBRE Global Investors.
Renata Wozba, Mediadem Consulting
A co z tym Porto 55? Około dwóch tygodni temu widziałem na Nowowiejskiej jakiś obcokrajowców w garniturach z wielkimi mapami oglądających ten rozkopany teren czy ktoś wie coś więcej?
Czytalem juz to na innej stronie. Dokladnie zdanie w zdanie to samo.
NOOOOOOOOOOOO.Powstanie.Wybuduje się?????????TAK jak Portom 55,Czy Siódemka.Zacznijcie budowanie to uwierzymy a tak to baju baju i nic.NADAL NA ZAKUPY NA GDAŃSK !!!!!!!
"Obecność multipleksu, restauracji i kawiarni sprawi, że CH Ogrody stanie się istotnym miejscem rozrywki w mieście" z poziomu konia
a h&m?
czytamy uważnie: "Wśród nowych najemców „Ogrodów” znajdzie się dwupoziomowy salon marki H&M (1 600 mkw.),"
mieszkam na nowowiejskiej i na terenie porto 55 nie dzieje sie nic ;]
taaaa jasne:))))) przestańcie robić z ludzi idiotów. Nic się w tej dziurze nie wybuduje i nie rozbuduje. Po co to szczucie markami, które można tylko w Gdańsku oglądać:))))
olsztyn i politycy z mazur pozwolą ?????