Elbląg doczekał się swojego odpowiednika viralowej reklamy pewnego hotelu. 62. proc. Czytelników info.elblag.pl uważa, że nie jest to dobra promocja miasta.
Przypomnijmy. Filmik promujący Elements Hotel & SPA w Świeradowie-Zdroju na Tik-Toku w ciągu kilku dni stał się w sieci prawdziwym fenomenem. Nagranie, na którym pracownica oprowadza po hotelu i lakonicznie informuje "tu się pływa", "tu dla dzieci", "tu jest Tomek" (to ostatnie słyszymy, gdy w filmiku pojawia się bokser Tomasz Adamek) zostało już odtworzone ponad kilka mln razy i doczekało się wielu naśladowców. Swój odpowiednik viralowego filmiku stworzyło również miasto Elbląg. Znajdziemy go TUTAJ.
Zapytaliśmy internautów, filmik Tu jest Elbląg! to dobra promocja miasta? Głosowanie trwało do godz. 9 30 sierpnia. Udział w nim wzięło 531 osób. Większość, bo 62 proc. (327 głosów) uczestników ankiety na nasze pytanie odpowiedziało "nie". Na "tak" dla jest 32 proc. internautów (172 głosy), a "nie ma zdania" 6 proc. (32 głosy).
Po prostu nieudany
Czlowiek oglądając te wszystkie innowacyjne cuda nowoczesności zaczyna juz wątpić gdzie jest granica normalności , granica między powagą a śmiesznością, między reklamą a sztucznym lansem , między uśmiechem a zażenowaniem !
Racja bo elblązanie średnio albo wcale zainteresowani
Ten filmik jest nie udany to żenada z taką reklamą o naszym mieście
Nie podoba mi się
1. Likwidacja MRG. 2. Stan dróg. 3. Brak miejsca by się napić piwa, posiedzieć po zwiedzaniu do późna, obejrzeć wydarzenie sportowe na dużym ekranie (Olimpiada to nie wszystko). Z czym do ludzi? Z puszystą niewiastą o bardzo przeciętnej urodzie? Zlikwidujcie ciszę nocną na Starówce, otwórzcie więcej pubów, mniej Żabek, stwórzcie stałą strefę kibica, bo dyscyplin jest wiele i przez cały rok jest coś do oglądania. To ostatnie nie musi być na Starówce. Dopiero po odrobieniu tych lekcji zatrudnijcie dobrą ekipę, modelki znajdą sami. A co do tej ekipy, w hotelu Robotniczym funkcjonowali utalentowani ludzie z poczuciem estetyki i fajnymi pomysłami.