Wtorek, 7.05.2024, Imieniny: Ludmila, Gizela, Benedykt
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (59)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    --1
    ~ damian
    Czwartek, 12.01

    wariant 4,,4,,4 tylko 4 dojazdowa-junaków

  2. 2
    +7
    ~ t
    Czwartek, 12.01

    ludzie nie badzcie naiwni to kolejne obiecanki nie wieze w te bajki takze nie ludzcie sie ze bedzie wiadukt moze za dwadziescia lat

  3. 3
    +1
    ~ kaziuk47
    Czwartek, 12.01

    ... a dlaczego w Elblągu nie myśli się w perspektywie dłuższej niż kilka lat? Uważam, że należy przebic się od ul. Hetmańskiej do Malborskiej, co pozwoli zlikwidowac korki na Tysiąclecia przy lewoskręcie w Malborską

  4. 4
    +1
    ~ Mietek
    Czwartek, 12.01

    A nie można by Druskiej przez lotnisko połączyć z Lotniczą - droga w sumie jest tylko szlabany przy wjeżdzie na tern lotniska - ile by to usprawniło ruch z kierunku od Warszawy na Zatorze nie trzeba by jechać przez te wszystkie światła na Grunwaldzkiej i przez szlabany małym kosztem można trochę udrożnić miasto - zrobienie dużego połączenia które na końcu zablokują jakieś światła na Grunwaldzkiej lub Rycerskieh to i tak poroniony pomysł Nie lepiej na pająka ileś drobnych przejść i połączeń

  5. 5
    0
    ~ glory_sun
    Czwartek, 12.01

    tunel prosze Was... jeśli ktoś by chociaż troche wiedział o mieście w którym żyje to nie pisał by takich głupot. Elbląg jest w większej części terenu tak nisko położony, że ŻADNE tunele nie wchodzą w rachubę. A na wiadukt naprawde nie ma co liczyć. To jest tylko takie podkrecanie ludzi, żeby były pozory jakiegoś działania. Jakieś kilka miesięcy (pół roku?) temu pamiętam tą samą gadke i te same warianty do rozpatrzenia. Jakby naprawde coś chcieli zrobić, planiści i urbaniści wybraliby najlepszą opcje i rozpoczeli realizacje inwestycji. A tak gadac można i 10 lat.... Błagam nie wybierajcie Grzesia na drugą kadencje, bo to co on robi to tylko PR! zadnego działania!

  6. 6
    0
    ~ jara
    Czwartek, 12.01

    Moim zdaniem w grę wchodzą warianty 1 i 3.

  7. 7
    +4
    ~ zombi
    Czwartek, 12.01

    glory_sun – To Ty się zastanów jakie głupoty wypisujesz w dzisiejszych technologiach izolacje, pompy automatyczne ( są nawet sterowane radiowo i GPS ) sa niedrogie i bezz problemu można zabezpieczyć tunel. A raczej mówimy o ułożeniu tylko torów takie rozwiązanie istnieje w Gdyni w kilku miejscacj od wojny. Nikt nie mówi o klometrowym ale kilkudziesięcio metrowym obniżeniu pod torami

  8. 8
    +2
    ~ glory_sun
    Czwartek, 12.01

    zombi - technologia? w miasateczku zwanym Elblągiem wyrzucą dodtakowe pieniadze po to by było lepiej? ależ skąd. zreszta żeby ruszyc tory potrzeba porozumienia z PLK czy bog wie jaka spolka ktoras zarzadza torami, a z nimi trudno sie porozumiec. zreszta o czym my tu mowimy, przez kilka kolejnych lat nie bedzie przeprawy ani nad ani pod torami

  9. 9
    +4
    ~ zombi
    Czwartek, 12.01

    glory_sun - masz racje nic z tego nie bedzie a to tylko obiecanki dla uspokojenia sytuacji bo "słupki spadają ( ale nie na starym Mieście) pytałem kiedyś budowniczych można to zrobić bez ruszania torów i taniej jak wiadukt z kilkuset metrowymi najazdami

  10. 10
    0
    ~ ez
    Czwartek, 12.01

    byle nie znowu blisko dwa wiadukty, dlatego najleiej na Malborskiej lub Lotniczej

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


0.89648389816284