W styczniu bieżącego roku, elbląski magistrat poszukiwał wykonawcy do realizacji zadania pn. „Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych”. Do przetargu zgłosiło się osiem firm.
Zamówienie było dość szczegółowo opisane. Zawierało informację w jakiej kolejności, w jakich dniach , a także godzinach mają być sprzątane budynki Urzędu Miejskiego w Elblągu. Utrzymanie czystość obejmowało obiekty:
-Budynek główny Urzędu Miejskiego przy ul. Łączności 1
-budynek przy ul. Kosynierów Gdyńskich 24
-budynek przy ul. Łączności 2
-pomieszczenia Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej oraz Kartograficznej przy ul. Tysiąclecia
-pomieszczenia Departamentu Społecznego przy ul. Kosynierów Gdyńskich 42
-pomieszczenia Referatu Obsługi Kierowców przy Placu Dworcowym
-Kamieniczki przy ul. Św. Ducha
-pomieszczenia Departamentów przy ul. Czerwonego Krzyża
-budynek Centrum Zarządzania Siecią Miejską przy ul. Orzeszkowej
-Departament Świadczeń Rodzinnych przy ul. Jaśminowej
-budynek Ratusza Staromiejskiego
-budynek Bramy Targowej
Urząd Miasta wymagał wpłaty wadium w wysokości 10 tysięcy złotych. Oferty można było składać do 19.01.2015 roku. Czy miasto spośród ośmiu zgłoszeń wyłoniło wykonawcę?
Okazuję się niestety, że przetarg został unieważniony na podstawie prawnej art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty bądź oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie, przetarg można unieważnić.
Ponadto z ośmiu ofert, które zostały złożone do Urzędu Miasta w opisywanym postępowaniu przetargowym oferta z najniższą kwotą, oraz 6 z pozostałych siedmiu nie były brane pod uwagę przez komisję przetargową. Spowodowane to było faktem, iż zawierały błędy w obliczeniu ceny na podstawie art.89 ust. 1 pkt. 6 ustawy o Prawie zamówień publicznych.
Niestety jedyna oferta, która mogła być brana pod uwagę, przewyższała kwotę, którą Miasto zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania. W związku z tym przetarg został unieważniony.
nie wygrał ten co miał, to unieważnili, i tyle w temacie. PSL jeszcze gorsze od PO
Miał przetarg wygrać MOP-83 lub CLEANER. Nie wygrał to przetarg unieważnili.
Tak z innej beczki - zobaczcie ile budynków i urzędasów musimy utrzymywać.
Nie trzeba żadnych przetargów na sprzatanie. Niech Sir.. NOVAK vice prezio zrobi grafik, i niech biurwy miejskie ruszą swe tłuste dupy zza biurek i niech każdy sprząta. Tydzien jest długi. 5 dni, łatwo na sprzątanie rozdzielić pomiędzy ***TRA-MENTY :). I już są oszczędniości? Są .
Cała instytucja zamówień publicznych, poza oczywistymi skłonnościami polaków do przekrętów i malwersacji wschodniego chowu jest kryminogennym narzędziem szaleńca z brzytwą, ponieważ w żaden najmniejszy sposób nie rozwiązuje oczywistych gospodarczych i rynkowych mechanizmów a tylko je komplikuje i jak w tym oczywistym przypadku (nie wygrał ten, który miał wygrać) deprecjonuje innych graczy uczestników stwarzając nierealny świat popapranych stosunków wzajemnych relacji opartych o ideologię Kalego i razputinowską etykietę. Któż więc w tej kaplicy sprząta, pracownicy - e nie wierzę........................
Rozpiszą nowy przetarg i pojawi się firma nr 9, która wygra. Włodarze miasta już o to zadbają ;)
stawiam, że wygra MOP83
a to wadium tytułem czego było??
Bo Nie wygrala firma kolegi to przetarg niewazny ...stary trik
teraz już znają wszystkie możliwe oferty , więc właściwa firma ma czas na przygotowanie się ponowne. Ładnie i czysto :)