Wczoraj, 21 lutego, interweniowaliśmy w sprawie fatalnego stanu elbląskich ulic. Najbardziej skupiliśmy się na drogach 503 i 504. Ulice Grota- Roweckiego, 12 lutego i Robotnicza były w opłakanym stanie. Firma Eurovia, odpowiedzialna za przebudowę wyżej wymienionych dróg, dotrzymuje słowa i tak jak obiecała nam wczoraj, wzięła się za intensywne łatanie dziur.
- Do końca tego tygodnia, wszystkie roboty naprawcze w ciągu ulic stanowiących drogi nr 503 i 504, będą ukończone. W razie potrzeby, prace będą systematycznie powtarzane – informował nas wczoraj Łukasz Hulicz, kierownik robót na drodze 503 i 504 z firmy Eurovia.
Od rana, na bieżąco trwa akcja łatania dziur. Jak widać, Łukasz Hulicz dotrzymał słowa. - Dziś, naprawiliśmy już fragment Grota- Roweckiego, a przede wszystkim tą największą dziurę, na środkowym pasie, przy skrzyżowaniu z 12 lutego. Teraz, jak widać reperujemy nawierzchnię ulicy 12 lutego – wyjaśniał jeden z pracowników Eurovii.
- No naprawili tą dziurę i co z tego? Pani spojrzy, że po kilku godzinach to załatane miejsce zrobiło się już wklęsłe. Za pare dni będzie to samo co było wcześniej – mówi elbląski kierowca. - Te naprawy są robione dla świętego spokoju. Nikt nie przejmuje się tym, że plomba zaraz wypadnie. Zamiast zrobić normalne, trwałe drogi to łata się ulice i wygląda to później tak jak wygląda.
Od rana, na bieżąco trwa akcja łatania dziur. Jak widać, Łukasz Hulicz dotrzymał słowa. - Dziś, naprawiliśmy już fragment Grota- Roweckiego, a przede wszystkim tą największą dziurę, na środkowym pasie, przy skrzyżowaniu z 12 lutego. Teraz, jak widać reperujemy nawierzchnię ulicy 12 lutego – wyjaśniał jeden z pracowników Eurovii.
- No naprawili tą dziurę i co z tego? Pani spojrzy, że po kilku godzinach to załatane miejsce zrobiło się już wklęsłe. Za pare dni będzie to samo co było wcześniej – mówi elbląski kierowca. - Te naprawy są robione dla świętego spokoju. Nikt nie przejmuje się tym, że plomba zaraz wypadnie. Zamiast zrobić normalne, trwałe drogi to łata się ulice i wygląda to później tak jak wygląda.
Cała czynność łatania dziur nie wydaje się być zbyt skomplikowana. Istotne jednak jest użycie dobrych produktów do naprawy asfaltu. Przy obecnie panujących temperaturach, możliwe jest wyłącznie prowadzenie remontów cząstkowych jezdni przy użyciu niezbyt trwałej emulsji asfaltowej. Dopiero, gdy temperatura powietrza wzrośnie, możliwe jest prowadzenie remontów całkowitych z wykuciem zniszczonego asfaltu i załataniem go masą asfaltową. Miejmy nadzieję, że wiosna przyjdzie do nas już na dobre i załatane ubytki wytrzymają do czasu całkowitej przebudowy dróg nr 503 i 504.
Ale bzdurny artykuł, a te "rozważania" autora to już totalny brak profesjonalizmu... szkoda gadać... A swoją drogą co to kogo obchodzi jakiej jakości materiały stosują? to chyba ich sprawa, ważne że w ogóle łatają dziury a nie jak miasto - odpowiedzialne za pozostałe drogi zamiast łatać dziurę wstawia w nią pachołek albo ustawia znak.... żałosne.....
Pewnie odwalili kicz
Właśnie, że obchodzi jak to robią z jakiego materiału, Ola kup sobie majtki z papieru, to następnego dnia pójdziesz z reklamacją czy może kupisz nowe , takie same
Ola bzdurna to ty jesteś i tyle w tym temacie
a co z ta dziura co jest na lotniczej na przeciwko komisu samochodowego
no ta dziura na lotniczej jest piękna... zatrzymac sie trzeba zeby kola nie urwac!!!
Eurovia: Proszę gdyby Wam coś tam zostało asfaltu to przyjedźcie na Szarych Szeregów. Z góry dziękuję.
O czym Wy piszecie: po co robic ubytki na dlugie lata skoro te dwie drogi 503 i 504 sa aktualnie PLACEM BUDOWY!!!!!
KB nawet w artykule nie wzial pod uwage ze ta ulica jest placem budowy!!!
Widzieliście dziurę na skrzyżowaniu robotnicza-brzozowa? 2metry średnicy, bo asfalt się zapadł! Nowy 1roczny asfalt :D Żałosne.