Piątek, 29.03.2024, Imieniny: Wiktoryna, Cyryl, Eustachy
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii AKTUALNOŚCI

Od kwietnia ruszy promocja Elbląga na portalach społecznościowych

13.03.2012, 10:49:21 Rozmiar tekstu: A A A
Od kwietnia ruszy promocja Elbląga na portalach społecznościowych
REKLAMA

Ponad 7 tysięcy złotych kosztować będzie Urząd Miejski prowadzenie przez wynajętą firmę, serwisów Elbląga na najpopularniejszych portalach społeczniościowych tj. Facebook, Twitter, Google+, Linkedin, YouTube. Na zapytanie ofertowe w sprawie promocji miasta w serwisach społecznościowych wpłynęło osiem ofert. Wybrano firmę z Elbląga, która zadeklarowała, że założy i będzie prowadzić przez rok należące do miasta konta, za miesięczną kwotę 600 zł netto.

Głównym celem pomysłu urzędników, jest dotarcie do nowych grup docelowych i budowanie pozytywnego wizerunku miasta w mediach społecznościowych, a także informowanie o tym, co ciekawego dzieje się w Elblągu, co można zobaczyć, czego posłuchać, jak spędzić wolny czas.

Urząd Miejski chce, aby prowadzeniem kont na portalach zajęła się firma zewnętrzna z odpowiednim doświadczeniem i wiedzą. W lutym ratusz  rozesłał do potencjalnych wykonawców zapytania ofertowe. Swoje oferty złożyło osiem firm.

- Oferty opiewały od kwoty 600 zł netto do aż 28 450 tysięcy złotych netto miesięcznie – informuje Anna Kleina, rzecznik prasowy Prezydenta Elbląga. - Kryterium oceny była cena (60 procent oceny) oraz doświadczenie w tworzeniu skutecznych kampanii promocyjnych na portalach społecznościowych (40 procent oceny). Zwycięską ofertę złożyła firma Contact z Elbląga, która popisze z miastem umowę na rok za 600 złotych netto miesięcznie.

Całkowity koszt prowadzenia kont społecznościowych miasta na stronach Facebook, Google+, Twitter, You Tube, Linkedin wyniesie więc 7200 złotych netto.
- Chcielibyśmy, aby firma wyłoniona w tym postępowaniu, zapewniła nam przez rok rozruch kont miasta, żeby tworzyła aplikacje, które pomogą nam promować Elbląg w sieci – mówi Rafał Gruchalski, dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej w Urzędzie Miejskim.

Umowa zakłada m.in. że firma będzie prowadzić konta w języku polskim i angielskim, projektować i programować aplikacje dla użytkowników Facebooka, rozwijać bazę kontaktów i znajomych, organizować co najmniej jeden konkurs dla użytkowników miesięcznie, przeprowadzać 3 sondy internetowe w kwartale, regularnie pozyskiwać fanów, w ciągu pół roku co najmniej 2 tysięcy.

- Konta społecznościowe będą własnością urzędu, ich obsługą po zakończeniu umowy będą zajmować się pracownicy Departamentu Komunikacji Społecznej – podkreśla Anna Kleina.

Realizacja zamówienia rozpocznie się od 1 kwietnia 2012 r.

Rafał Kadłubowski
Wyślij wiadomość do autora tekstu

Oceń tekst:

Ocen: 13

%84.6 %15.4


Komentarze do artykułu (40)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    --1
    ~ P0PO
    Wtorek, 13.03

    to zart prawda ?

  2. 2
    --7
    ~ JesusAlvaro
    Wtorek, 13.03

    No, całkiem rozumnie przygotowana oferta: biorą teraz studenta na umowę zlecenie za połowę tej kwoty i z głowy. Oczywiście jeszcze taniej byłoby dołożyć np. 400 zł brutto do pensji któremuś z pracowników DKS za tą samą robotę, ale widocznie ratuszowym myślenie sprawia ból.

  3. 3
    --1
    ~ JesusAlvaro
    Wtorek, 13.03

    I w ten oto sposób zapłacimy drodzy współobywatele 7tys zł za zamieszczanie przez 1 zapewne osobę krótkich i głupawych wpisów na głupawych serwisach społecznościowych. Czynność której wykonywanie zabiera max 15 minut dziennie urosła do rangi problemu do którego rozwiązania potrzebne było przygotowanie i rozesłanie zapytania ofertowego oraz powołania komisji która nadesłane oferty rozpatrzyła. Ręce opadają.

  4. 4
    +17
    ~ Geronimo
    Wtorek, 13.03

    Super :) Czy wy myślicie ze prowadzenie konta społecznościowego to zabawa w pisanie na tablicy newsów ? to się grubo mylicie. I 600 pln miesięcznie to tez niezbyt wygurowana cena , zwłaszcza że trzeba przygotowac aplikacje.

  5. 5
    --7
    ~ Majareq
    Wtorek, 13.03

    1 kwietnia to Prima Aprilis, prawda?

  6. 6
    --13
    ~ tom
    Wtorek, 13.03

    te piniadze na ta smieszna promocje to wyrzucenie w bloto jest wiele wazniejszych spraw do ogarniecia chodzby dziury w drogach jakos za to sie nie biezecie

  7. 7
    --5
    ~ bez sensu
    Wtorek, 13.03

    Po co nam promocja na tych portalach? Przecież na profil Elbląga na facebooku czy nk będą wchodzić tylko elblązanie i ludzie z okolicy. To co tam będzie umieszczane już dziś czytamy na info.elblag czy na portelu. Strata pieniędzy moim zdaniem, a turystów od tego i tak nam nie przybędzie!

  8. 8
    --3
    ~ eijk
    Wtorek, 13.03

    Jeśli ktoś starał się kiedyś prowadzić profesjonalnie konto facebooka i na kilku innych społeczniościówkach za 600 zł to chylę głowę. Nie jest to 15 minut dziennie. Owszem może to robić jedna osoba, ale posiadająca duże doświadczenie. Taka osoba nie pracuje w firmie za najniższą krajową. Profesjonalne prowadzenie kilku kont to koszt 3-4 krotnie wyższy niż w ofercie. Zakładam więc niestety że będzie to zrobione dziadowsko na maksa. Bedzie ctrl + c i ctrl + v przypadkowych treści. Na 99% spowoduje to odwrotny skutek. Poza tym jak można promować produkt, skoro produkt w internecie nigdzie nie występuje dobrze opisany ??? no jak ??? jaka strona pokazuje Elbląg - no chyba nie strona UM w Elblągu. Czyli co i jak ? jak zwykle nic. Wywalone pieniądze. Zero pomysłu na Elbląg w internecie. A contact ? mhm... chwyta wszystko a nie potrafi dobrze zająć się swoimi klientami, którzy masowo od nich odchodzą...

  9. 9
    +21
    ~ hahaha
    Wtorek, 13.03

    eijk, rozżalona konkurencja :D szkoda, że nie zdrowa...

  10. 10
    +14
    ~ bolo
    Wtorek, 13.03

    Ja proponuję poszperać w necie bo miasto i jego okolice przez poszczególnych ludzi potrafiąbyć ukazane w dobrym świetle. polecam forum : http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1359405

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.2706880569458